Dykning och IKEA

Jag har precis skjutsat min man och Bosse till dagens dykutfärd. Det var redan 17 grader kl.08.00 och strålande sol så det verkar som männen valt en bra dag för dykning, i de svenska vattnen.  

Själv ska snart jag och kidsen åka ut till ett av mina favorit ställen - IKEA! Har man växt upp i en IKEA-värld och arbetat X-antal år på företaget så kan man inte annat än älska det! Sedan man blev "utlandssvensk" så har min kärlek till företaget ökat enormt.

Dagens mål är att hitta lite roliga och färgglada tyger att ta med hem till Thailand. Ett enkelt sätt att förändra ett rum utan att behöva fylla hela ens 20 kg kvot som man får ta med sig som bagage på flyget.

Njut av dagen,

kram
Sara

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Åh Ikea är verkligen ett paradis.... ALLT är så fint där och man vill ha så mycket! ett stort plus är såklart att det är rimliga priser också =) ja tomhänt kommer nog ingen därifrån!



tävla gärna i min blogg om du vill!



kram!

2009-08-16 @ 09:37:49
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Therese

Vad tråkigt med ballonturen men hoppas innerligt att ni får bätter lycka nästa år - den som vänta på något gott väntar aldrig för länge.. =)



Hittade du några tyger, kanske något mer och ta med dig hem?

Hoppas ni haft en bra dag med massa skratt och lyckliga stunder.. Kram

2009-08-17 @ 20:50:41
URL: http://smastadslivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0