Hoppas inte mannen i huset läser min blogg...

Hm, hur många dagar är det sedan vi kom hem från Sverige? 4 dagar, tror jag (redan dagblind).

4 dagar lyckades jag hålla mig borta ifrån pepparkakorna. Världens godaste pepparkakor ifrån Marstrand och Bergs konditori.

Världens godaste pepparkakor som vi skulle ha i december. Världens godaste pepparkakor kommer inte att existera i december. De kommer att existera kanske en vecka, om jag snålar och inte visar barnen dem. Vilket jag måste göra eftersom de oxå älskar pepparkakor. Kanske jag kan hålla dem hemliga från mannen i huset. Då kanske vi klara oss in till mitten av nästa vecka.



Jag älskar Marstrands pepparkakor. De är lövtunna och perfekt gräddade.

Vilka är dina favorit pepparkakor?

Kommentarer
Postat av: lolla

oj jisses.. hur ska julen bli för er utan pepperkakor då :)

du får bara ta en i veckan så kanske de räcker...

förstår att det är svårt att stå emot,de låter enormt goda...

ha det bäst kram lolla

2009-08-26 @ 19:26:59
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Anna

Mammas :-)

2009-08-26 @ 19:49:59
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi,hi jag ler när jag läser inlägget, du skulle lika gärna ha kunnat varit jag... Hi,hi. och skriv inte så där, nu fick jag ju jätte ångest... Gahhh. Varför i all dumhet skrev jag ens på bloggen om mitt infall, typiskt galna mig, skriva först å tänka sen. Hoppas bara jag itne pratar utan och tänka också ler Stor kram!

2009-08-27 @ 07:59:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Maken

Ha, ha. Såg du inte att jag redan varit där och nallat för flera dagar sedan? Men ät resten du älskling, du kan behöva bli lite snäll ;)

2009-08-27 @ 13:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0