Johnny and the Sprites

Sitter framför TVn med barnen och surfar på datorn. Nu tänker ni, att det där är väl inte så snällt mot barnen. Kan hon inte ens sitta och titta på TV med dem utan att ha med datorn, hm?

Jo ser ni, det kan jag. Detta är faktiskt första gången jag sitter med den i soffan (okey, kanske andra). Varför jag gick och hämtade datorn? Jo därför att barnens barnprogram är så fruktansvärt tråkigt och dåligt!

Är det någon som har sett den är här serien?

Någon form av Musikal för förskolebarn. Skitkass tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Maken

Bara för att du inte kan sjunga med så behöver du inte dissa programmet! La, la, la - JOHNNY! AND SPRITES!! La, la, la...

2009-08-24 @ 17:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0