Kanonerbjudande från Fuji film!




Snacka om att jag blev glad när jag hittar att Fuji gör härliga fotoböcker!

Är det någon mer än jag som saknar de vanliga hederliga fotoalbumen?? Att få burra upp i soffan med en kopp kaffe och visa vännerna sina semesterminnen. Nu hänger man över datorn och klickar sig fram och lite av charmen försvinner.

Nu har Fuji skapat den perfekta fotoboken som du verkligen kan göra personlig. Du kan välja layout, papper, hårt omslag, mjukt omslag, färger, ja nästa vad som helst. Bara din fantasi begränsar ;)

En kanonpresenten till släkt och vänner eller varför inte till dig själv. Själv skulle jag göra en bok om vårt liv i Thailand. Där allt startade för 9 år sedan.

Det bästa av allt är att man nu kan få chansen att få en egen fotobok från Fuji om man har en blogg. Gå själv in och kolla genom att klicka på bilden nedan.


Visst är de fina???


Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det ett super erbjudande! Jag slog till!



Här har du en länk till en rabatt kod så kan du göra en till! Man kan aldrig få för många minnes saker, right!?

http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/pc/index.asp?utm_source=PcForAlla_20090623&utm_medium=Print&utm_campaign=Gratis-Fotobok

2009-08-30 @ 20:17:34
URL: http://myissues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0