Ingen tid

Jag började dagen med att öppna bloggen och hann göra ett litet tävlingsinlägg. Mer blev det inte. Jag har haft fullt upp hela dagen och måste fortsätta här hemma ikväll. Nya kocken är en stor tillgång MEN han ger mig en massa jobb. Ikväll är det projekt göra-nya-menyer.

Förhoppningsvis ska allt vara redo att köra igång på fredag. Sedan har jag tid att hälsa på er all kära bloggvänner! Till er som inte ha en blogg - skaffa en så kommer jag och hälsa på hos er,hehe.

Stor kram!
Sara

Kommentarer
Postat av: Wojtan ♥

Hej



Jag skrev ett lååååååånt inlägg till dig igår och då gick det givetvis inte att lämna kommentarer. Tänk att det alltid sker när man har skrivit som mest :)



Jag får återkomma med det jag skrev!



Kram Åsa

2009-12-02 @ 13:25:19
URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: Anna Söderberg

Mäh, va ere för fel på kocken som ser till att DU måste jobba. Du ska ju bara casha in massa kosing ju, inte behöva anstränga dig juuuuu. Eller?! haha!

Aha vad står på menyn nu för tiden då?



Kraaaaaaaaaaam från positiva Anna

2009-12-02 @ 14:34:48
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det är klart att vi hade blivit bästisar :)

Måste sticka från datorn nu.

Ska väcka lillan, amma, packa väskan och vagnen och sen hämta den andra lillan på dagis.

Sen ska vi till centrum och gå på bibblan mm.



Puss & kram

2009-12-02 @ 14:43:50
Postat av: Malin

Stackare måste DU jobba!? fniss



Skämt åtsido är det inte jobbig att ha allt jobb koncentrerat till en viss säsong och sen ha det ganska lugnt resten av året, eller vänjer man sig?



Tips, istället för att så och svära over att du har så mycket deg kvar när ungarna tröttnat på att baka pepparkakor så rulla degen till en rulle. Lägg den i frysen. När ni sen är sugna så skivar du upp tunna skivor (enklast med osthyvel) och kör dem direkt i ugnen. Nygräddade pepparkakor på 10 min. Snacka om hemmafru poäng du plockar då va!? ;)



Kram

2009-12-02 @ 16:43:01
URL: http://myissues.blogg.se/
Postat av: Carolina

Kul att göra nya menyer - hoppas du får lite avlastning med nya kocken! kram

2009-12-02 @ 17:55:22
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Sockenvägens Söta

Låter positivt trots jobb, en kock som är driven är en stor tillgång - håller tummarna att de nya menyerna gör succssé! Här myser vi och ser ice age, barnsligt roligt ;-) Kramis

2009-12-02 @ 19:36:57
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0