Min man...

... har verkligen 100% motsatt humor mot mig själv!

Jag åkte väg ner till restaurangen en sväng för att kolla till stället. När jag kom hem sitter han och tittar på en film på TVn. Jag sitter här brevid och surfar och slänger en blick mot TVn och mot min asgarvande man och jag förstår inte vad som är så roligt. Det är sååååååååå fruktansvärt dåligt!

Jag och min man har absolut inte samma TV-intresse. Det enda vi har gemensamt ska väl vara Dexter.

Hur ser läget ut hemma i din TV-soffa??

Undrar
Sara

Kommentarer
Postat av: morfar

Jag har det lätt är det någon form av sport på tv så sitter mormor klistrad och passar den inte mig så väljer jag apparat nr. 2 vilket händer ganska ofta!Deckare blir ofta osedda av oss båda

2009-12-06 @ 16:08:15
Postat av: morfar

Jag har det lätt är det någon form av sport på tv så sitter mormor klistrad och passar den inte mig så väljer jag apparat nr. 2 vilket händer ganska ofta!Deckare blir ofta osedda av oss båda

2009-12-06 @ 16:25:16
Postat av: ElinsPhoto

Tack så mycket :)

I filmväg har jag och sambon i stort sett samma smak men i tv-serier har vi helt olika smak.

2009-12-06 @ 19:20:12
URL: http://elinsphoto.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag=gillar det mesta

Mannen=gillar fotboll

:)

2009-12-06 @ 20:51:09
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad är det han tittar på då som är så dåligt?

Här hemma gillar vi faktiskt samma typer av filmer och serier. :)



Kram

2009-12-06 @ 20:59:21
URL: http://cedersallad.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Men gud, vad folk verkar ha det bra då.

Danne och jag har INTE samma smak när det gäller TV eller film. Vi kollar nästan aldrig tillsammans tyvärr. Han gillar typ sciencefictin-crap, fantasy-crap och dokumentär-crap. Jag gillar högklassig dokusåpa, inredningsprogram och date:ingprogram, hahaha.



Pus o kram

2009-12-07 @ 12:48:44
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur fungerar det med internt i Thailand? Finns det trådläst 3G internet?

2009-12-07 @ 15:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0