Jag lever :)


Hej hej,

Vill bara berätta att jag har landat i Sverige och den sista veckan har spenderats i min mormor och morfars sommarstuga. Där finns det absolut ingen teckning så någon uppkoppling till internet har inte kunnat uppnås.

Just nu sitter jag hemma hos min far och är mätt och belåten. Min far har somnat i ena fåtöljen och i den andra sitter min man och sover. Så roliga är de :)

Jag hoppas att ni andra i detta avlånga land har bättre väder än oss. För här regnar det och är typ 13 grader varmt. Riktigt skitväder och jag fryser konstant hela tiden.

Jag hoppas att ni alla mår bra och njut av dagen!
Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Anna

var det inte det du ville göra, frysa!! :)



jag har syster yster på besök den här veckan så här är fullt ös. vi har heller inget vidare väder men det är iallfall 20 grader.

vi hörs stumpan. hälsa alla!

2009-07-23 @ 17:11:39
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Hello.

Stackare som har sånt skitväder.

Här är det iaf runt 20-25 grader.

Skulle bara önska att solen visade sig lite mer dårå!!!



Kramis

2009-07-24 @ 23:35:26
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0