Mamma och halsband

Min mamma använde alltid halsband.

Varje gång jag träffade henne så bar hon ett nytt halsband. Jag själv har aldrig varit någon halsbandsmänniska men nu när mamma gick bort så tog jag med mig hennes halsband. Så nu har jag faktiskt börjat använda dem (när jag kommer ihåg att ta på mig ett).

När jag var inne på en nyfunnen väns blogg och såg den här tävlingen så blev jag varm i kroppen. Vilket fint minne av mamma. Ett halsband med hennes namn :) Så håll tummarna för att jag kommer att bli den lyckliga vinnaren :)



Om du vill vara med och tävla (och vinna detta fina halsband åt mig *blink*) så klicka gå in på Fyra Årstider. Smycket kommer ifrån SysterYsterLandström

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Denna tävling unnar jag dig verkligen att vinna, jag lovar att hålla tummarna för dig!!!



Nu har jag fyra härliga veckor att se fram emot, och jag ler lite åt dig "fröken" tvärtemot som åke till sVerige på semestern å lämnar Thailand ;-) Men förstår att nära och kära lockar. Hoppas ni får en fin tid, och att barnen njuter av alla upplevelser på Liseberg.



Massor med kramar!

2009-07-03 @ 16:22:18
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0