Den som inga byxor har...


...den får gå med rumpan bar!

Det passar in perfekt på min lilla ängel. Viktor äger inte ett enda par byxor! Japp, det är sant. Det har varit dåligt väder här den senaste veckan. När jag en morgon insåg att det var lite småkallt ute och skulle ta på Viktor ett par långbyxor upptäcker jag att han inte äger ett enda par byxor. För ett tag sedan så rensade jag i hans garderob och gav bort en hel hög med kläder till en kompis, som har tvillingpojkar.

Idag ska jag och min man åka till Phuket och stanna över natten. Så jag får nog gå och se om jag kan hitta ett par byxor åt honom. Kan bli lite kallt att komma till Sverige med enbart shorts.

Vad ska vi då göra i Phuket? Mannen ska jobba och jag ska följa med som lyxhustru. Vi har fixat barnvakt. Tänkte det kunde vara kul att komma iväg en natt och äta en god middag. Samt att jag får lugn och ro när jag ska shoppa lite nya grejor till baren i restaurangen.

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Sara min vän, passa på att njuta av din "lilla semester". Kram från Gudmor

2009-06-02 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0