Still in Phuket

Jag och mannen åkte till Phuket i måndags och tanken var en övernattning. Nu är det onsdag förmiddag och jag sitter fortfarande i Phuket. Att vara lyxhustru var inte alls kul. Jag sitter här på ett kontor där väggarna tränger sig närmre och närmre.

Var iväg en sväng igår på en shoppingrunda men det var inte heller så roligt. Har man inga pengar att shoppa för så är det urtråkigt. Det enda som inhandlades var rengöringsmedel (bra rengöringsmedel) som inte går att få tag på i Krabi. Samt en liten lastbil åt Viktor som han ska få på flygplanet på väg till Sverige. Åt Tess ska jag inhandla hennes efterlängtade "Snövit-barbie". Får de dessa på flygplanet så kan man bocka av en timmes underhållning :)

Om en timme ska vi iväg på ett viktigt möte med vår största agent och förhoppingsvis får vi ett lite "hum" om hur nästa säsong kommer att se ut. Håll tummarna för oss.

Kommentarer
Postat av: Anna

håller tummarna :)

2009-06-03 @ 17:21:30
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0