Farsdag

Vi åkte ut och tittade på marken igen och enades om att det inte var den rätta platsen. Så vi kommer idag att tacka nej till erbjudandet. Det är just nu en ganska känslig period då vi ännu inte vet hur säsongen kommer att se ut. Just nu ser det mardrömslikt ut, tyvärr. Men jag ger inte upp ännu.

Efter bilturen så fick jag migrän och mådde pyton resten av eftermiddagen/kvällen. Maken jobbade så jag var hemma själv med barnen. De fick sköta sig själva ganska mycket men med en bra barnfilm löser man mycket :)

Halv nio somnade jag och vaknade klarvaken vid 02.30 och migränen var borta. Kunde inte somna om. Låg vaken till 05.00 och som tur var kom inte barnen och väckte mig fören vid 07.30.

Då klev jag upp och gjorde frukost på sängen åt min make. Det är ju trots allt Fars dag idag.

Jag var inne hos grannen (som bara är här 1-2 månader om året.) och "lånade" en blomma från ett av deras stora växter. Det var Tess mycket snabb med att berätta för hennes pappa :)

# # #

Om en stund ska jag faktiskt åka hemmifrån. Jag har en date med min danska tjejkompis M. Hon ska "ge mig min födelsedagspresent". Vi brukar ta ut varandra på lite myspys och idag blir det massage och en god lunch. Det ser jag framemot för vi har inte träffats på länge (mer än på jobbet) och vi har mycket tjejsnack att ta igen :)

# # #

En liten bild ifrån den Japanska restaurangen vi gick på på min födelsedag.



Alla som kommer hit och hälsar på mig - Vi ska gå hit och äta!! Så välkomna!!

Kram
Sara


Kommentarer
Postat av: annapanna

När kan jag komma?

2009-11-08 @ 11:07:17
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Linda

Säger som annapanna, när kan jag komma?:)

Tråkigt det inte blev något med tomten men det dyker säker upp den rätte för er snart ska du se.

Hoppas ni får en bra farsdag.

Kram

2009-11-08 @ 12:04:33
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0