Liten uppdatering

Oj vad jag är trött på att ha sjuka barn! Viktor är precis färdig med sin antibiotika kur för örat. Då drabbas Tess så hela natten har ägnats åt omvård av ledsen dotter. Hon har nu sats på samma 3-dagars medicin. Imorgon SKA de vara friska för nu orkar jag inte mer. Nu är det över 1 vecka med sjuka barn. Det får räcka för den här gången.

# # #

Tack alla goa vänner för gratulationerna på min födelsedag!! Jag blev såå glad :)
Vuxenmiddagen var mycket trevlig! Vi provade en ny Japansk restaurang som vi blev possitivt överraskade av. Dit går vi gärna tillbaks igen och förhoppningsvis fungerar min kamera lite bättre då. De tillagade maten vid bordet och kocken var väldigt duktig.

# # #

Idag har jag spenderat halva dagen med att åka runt och titta på lite olika markbitar. Igår ringde en vän och berättade om ett jätteklipp. En stor markbit som ska säljas då de är akut behov utav pengar. Det är dessa tillfällen man ska slå till, för då får man ett bra pris.

Morgondagen ska gå i samma tecken. Ut och titta på mark för vi måste bestämma oss under helgen om vi ska slå till eller inte.

# # #

Säsongen är otroligt seg och har ännu inte dragit igång trots att charterflygen har börjat komma. Det är jätte frustrerande och oroande.

# # #

Jag fick min fina orange matta utav min kära make :)




Nu ska jag försöka få min son att sova. Klockan är 21.15 och han visar ingen tendens till trötthet. Tess sover sött sedan ett par timmar tillbaks, vilket innebär en allt för tidig morgon imorgon.

Kram
Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, va snyggt det blev med mattat, vilken tur att maken läser bloggen, för inte har du väl tjatat? ;)



Jobbigt med sjuka barn, men förhoppningsvis har ni ert gjort nu när båda har varit sjuka. Man ak nju alltid hoppas.



Spännande med era markköpar planer, ska hålla tummarna för er!



Tråkigt att inte säsongen kommit igång än, kan du inte lägga in ett tips på www.thailandforum.se om din restaurang så kanske fler hittar dit.

Jag vet att jag själv letade efter tips där innan jag reste iväg till Phuket.



Hoppas du får sovmorgon i morgon,

Kram

2009-11-06 @ 16:18:15
URL: http://myissues.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman...



usch för sjuka barn, så synd om dom.. (och föräldrana,hihi)



här har jag en sjuk dotter .. :( så fint ni har i erat vardagsrum.. mattan var jättesnygg.. jag hade med en orange period för ett tag sedna i köket.. :) då blev det mesta orange som tallrikar och vaser,hihi...



KRAMRKAM

2009-11-06 @ 16:19:07
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Linda

Hej vännen.

Jobbigt med sjuka barn, hoppas dom snart piggar på sig.



Spännande att titta på mark, hoppas ni hittar någon fin bit ni vill bygga ert hus på.



Trevlig helg, Kram

2009-11-06 @ 20:02:20
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Maria

Förstår att du är less på sjuka barn!!Det är inte kul man blir SÅ låst också å kan ju inte göra ngt när dom är sjuka.

Vad spännande med marken;-) Håller tummarna att du snart får bygga ditt hus!!

Vad fint det blev med mattan!Jag älskar juh också orange som tur var så gör min karl det också;-)

Hoppas resten av helgen blir toppen bra!!

Massor med kramar!!

2009-11-06 @ 20:32:53
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: sara

Men fy vad trist med sjuka barn. Hoppas verkligen de är friska bägge två snart.

Vilken härlig matta. Den livar ju upp vilket rum som helst.

Vad spännande med era planer på att köpa mark. Är inte det ganska svårt som icke-thailändare?

Håller mina tummar att kunderna ska strömma till restaurangen. Inte kul när affärerna går dåligt.

Ha en fin helg. kram

2009-11-06 @ 21:54:57
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Mattan är underbar! Och jag hoppas ni gör ett riktigt markklipp, å vad gäller favoriterna så förstår du nog att det är kakmonstret om du tittar in hos mig å ser det senaste inlägget fniss Hoppas ni vaknar pigga å krya(re) i morgon!

2009-11-06 @ 22:11:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anna

Snyggt med mattan :)

ser att du gjort kuddar av ena tyget jag skickade ner...blev ju snyggt som tusan :)

2009-11-06 @ 23:43:01
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Nämen kolla vad snyggt det blev med mattan - hejja mannen som köpte den till dig (er)!



Sjuka barn suger stenhårt.

Nathalie har varit hemma hela veckan och hennes humör har inte varit det bästa. Inte mitt heller för den delen.

Hon testar mig rätt hårt nu sen lillasyster kom :(



Svarar på din förlossningsfråga senare.

Ska ta en duch nu medan bebben sover.



Puss & kram från pruttAnna

2009-11-07 @ 10:57:29
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0