Önskelista del 3.

 



Skulle nog behöva boken ovan om jag ska kunna bygga mitt drömhus (fniss). Nämen böcker går alltid hem. Senast jag köpte en bok var i juli så allt som kommer därefter funkar utmärkt. Jag läser allt på 10-i-topp-listan.

Halsbandet är bara ett exempel. Det myllrar av olika online inköpsställen (här är ett exempel:http://lillahjartat.com/names.html) och de flesta påminner om varandra. Jag tycker de är jättefina. Har försökt vinna hem ett här på bloggen några gånger, utan resultat.

Sedan skulle jag vilja ha Fotoshop på min laptop... Har bara det på jobbdatorn och den datorn ska man ju arbeta med inte leka :)

Nu ska jag ställa mig vid spisen och tillaga middag åt barnen. Jätteavancerat... inte... pasta och korv är deras önskemål.

Njut av lördagen!

Kram
Sara


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hmm. Önskelista har jag inte börjat fundera på är kanske lite överflödigt då jag egentligen inte får några julklappar förutom från Christer och vi har temat Kaffe. Ganska passande då ingen av oss dricker kaffe och jag tycker inte om något som smakar mocca heller, känns lite klurigt att hitta på något bra. Johan önskar sig en bilbana från toys´r´us som precis har öppnat borta i Birsta. Han har i alla fall sagt att dt behövde inte vara den stora som kostar över tusen kronor utan en lite mindre kan räcka. Vilken tur :) Fick lite dåligt samvete idag för Johan frågade om jag skickat flaggan till Tess ännu och det har jag ju inte, fy mig. Han undrar också när vi ska åka till Thailand och hälsa på Tess och Viktor......



Jag har inte bröjat köpa julklapparna till paketkalendern ännu men igår sa jag till Johan att han skulle få 24 strumpor eftersom det dagligen går hål på hans strumpor men då skrattade han och sa att det skulle vara annat som pennor och sånt. Tur att han inte förväntar sig bilbanan där i alla fall.



Kram, kram Fia



Ps. Glömma bröllopsdag kan hända vem som helst vi har nog glömt alla våra bröllopsdagar hittills det är tur att mormor brukar påminna oss

2009-11-22 @ 10:31:25
Postat av: Sockenvägens Söta

hej vännen, ja både Donken å shopping i massor blev det, men framförallt en härlig dag på tu man hand - mysigt!!! Tro din soppa blir kanon även utan älgfärsen, själv ska jag ta å fixa lite här hemma, mat behöver jag inte bekymmra mig om då mamma å pappa alltid nästan står för söndagsmiddagen, lyxigt! Kramar i massor

2009-11-22 @ 10:40:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Eva

Visst är det roligt att klura på sin egen önskelista också. Halsbandet gillar jag!



Om du vill få lite julkänsla, kika in till mej- jag har haft årets första "dejt" med Tomten ;)



Ha en skön söndag!

KRAM från Eva

2009-11-22 @ 11:19:20
URL: http://cloudberrie.blogspot.com
Postat av: Anna Söderberg

Tjenare Ellen & Arons morsa!

Har du ont i knäna nu efter att ha tjuvsurfat hela helgen??



Måste det vara silver i halsbandet?

Annars har jag en bra tjej som gör namnsmycken :)



Kraaaaaaaaaaaaaaaam från tuttAnna

2009-11-22 @ 14:42:23
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Jen

Jag vet inte hur man spärrar wirelessen, känner mig lite dum. hehe.. Säsongen är lite halft igång, tror i allmänt att säsongen kommer att vara lite sämre i år än förra året, men det går uppåt i alla fall. Hinner inte tänka på så mycket annat än att få de anställada att fungera. En av restaurangerna ägs tillsammans med en Thai, å hon vill inte att vi avskedar folk hur som helst. Lite jobbigt när man kunde haft så mycket bättre personal. Är säsongen igång hos er?



Åh älskar Max Masterpiece, fattar inte varför det inte finns här.. Det är väll inte ett svenskt märke?



Kram

2009-11-22 @ 15:19:57
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag gör egna namnsmycken ifall du vill köpa något :) Om du är i Thailand just nu så kanske frakten blir lite dyrare, men ändå..:)

2009-11-24 @ 10:30:28
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0