Utvilad och nyduschad

Oj vad jag har sovit gott OCH jag fick vakna utav mig själv - lyx.

Först vaknade vid 07.00 och tokvägrade att kroppen ville vakna. Så jag somnade om och sov till 08.45. Klev upp till ett tyst hus, kokade kaffe och tittade på nyheterna. Nu sitter jag här nyduschad och disken är diskad. Om en stund ska jag åka ner och jobba.

Igår kom äntligen min nya svenska kock och det känns riktigt bra. Ska träffa honom idag och gå igenom hur restaurangen fungerar osv. Sedan är smekmånaden över. På söndag hoppar han in i köket, sedan kommer jag att utöka min degmage,hehe.

Dagens bild är på Tess sommaren 2007.

Kan man bli gladare än så här över en glass?


Kram Sara

Kommentarer
Postat av: anna soderberg

Guten morgon!

Sitter i sängen o surfar i mobilen. Minstingen ligger i min famn o sover. Nathalie ligger bredvid o ser på Bolibompa. Danne ligger i gästsängen o enl Nathalie stinker han orm i munnen (han var ute igår)...

Blir en städdag idag. Kl 1 kommer några kompisar på fika.

Hoppas du får en bra helg dego ;)



Kraaaaaam

2009-11-28 @ 08:39:57
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej vännen!

Har du moffat i dig alla godsakerna? Du jag skulle hälsa en sak från Heidi som lämnade presenten till dig. Hennes make är glutenintolerant och vågade inte äta hos dig då han inte kunde få några bra svar på om maten innehöll mjöl. Tänkte att du kanske ville veta det men om du nu ska ha en svensk kock så har han väl full koll. Önskar så att det var jag som fick äta på din restaurang men tids nog så kommer vi hela familjen. Kram Ukki

2009-11-28 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0