Bra helg och skön måndag!

Hej alla vänner!

Nu har det varit tyst ett par dagar då jag till fullo här njutit av helgen.

Fredagkväll spenderades först på stranden med goda vänner och en fantastisk solnedgång.



Därefter drog jag och barnen till Gyllene Måsen - McDonalds  - då klockan var mycket och vi alla var vrålhungriga.
Väl hemkommen så slocknade kidsen på en gång efter ett snabbt bad i bakaret. Själv slocknade jag ganska snart framför TVn.

I lördags så åkte jag och min familj ut till en fransman och spenderade dagen där med många utav våra vänner. Vi badade i poolen,



njöt utav solen och barnen sprang runt och lekte och klättrade i träd



sedan så började kvällens event - Helgrillad gris


Här ser ni mig in action - haha

Vi grillade 3 små grisar över öppen eld.





Spelade gitarr, drack öl och hade det allmänt trivsamt.

Riktigt kul kväll dock smakade grisen bara gris! Bra start på den Vegetariska festivalen...

Vad hittade ni på för roligt i helgen? Jag ska snart komma och hälsa på er som har blogg. Ska bara natta mina små änglar först :)

Kram
Sara

Ps. Vad jag gjorde igår och vad jag gjort idag kommer senare :) Ds


Kommentarer
Postat av: © Mamma Russin

hej gumman..

TACK för din enormt snälla kommentar.. jag blir så glad.. :)



vilket jättefint kort på lillkillen..:) med solnedgången bakom.. underbart.. :)



hoppas du har det fint.. KRAM

2009-10-19 @ 17:33:35
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: sara

Vilka härliga bilder. Längtar så mycket till Thailand just nu. Helst när man vet att mamma har två underbara månader framför sig där. Och det blir inte bättre av att kika in hos dig ;)

Lovar att berätta hur spikmattan är. Är själv väldigt nyfiken på om det verkligen hjälper. Det är hemskt när migränen väl sätter in. Men sist fick jag utskrivet nån bra tabletter över telefon med läkaren. Och de hjälpte verkligen. Ibland är smärtan så fruktansvärd att man tror att huvudet verkligen ska sprängas i bitar.

Hoppas du mår bättre idag.

Många kramar

2009-10-19 @ 18:31:46
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Linda

Ni har fullt upp med en massa trevliheter hör jag.

Vilket fint kort vid solnedgången.

Men det där med helgrillad gris såg lite läskigt ut:) Man är ju van att få dom i kotlett modell haha.

Ha en mysig kväll, eller morgon eller vad det nu är där borta:) Kram

2009-10-19 @ 18:52:18
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken underbar helg du/ni verkar ha haft! Älskar bilden i solnegången, så vacker! Kram

2009-10-19 @ 19:35:26
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken underbar helg du/ni verkar ha haft! Älskar bilden i solnegången, så vacker! Kram

2009-10-19 @ 19:35:38
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0