Grattis älskade mamma!



Grattis på födelsedagen mamma!
Idag skulle mamma ha fyllt 53 år. Undrar om ni firar födelsedagarna i himlen oxå?? Jag firar iallafall dig idag och jag har klätt upp mig lite extra idag. Jag har tagit på mig den röda klänningen och bär de röda skorna som du gillade så mycket. Jag har redan fått många komplimanger.  

Du är väldigt saknad mamma och jag älskar dig så mycket! Jag hoppas att dina nyfunna vänner samt gamla vänner som du fått återförenas med firar dig riktigt mycket. Nu har det snart gått 6 månader sedan du så hastigt dog. Tess är ofta ledsen och gråter och ställer frågor. Jag säger att du är i himlen och ser allt vi gör. För visst gör du det?!

Mamma jag älskar dig,

kram
Dotra




(bild lånad från Wilmis på styleroom som även har fina bloggen Huset vid ån)


Kommentarer
Postat av: christina

jag tanker och kanner med dig. Jag borjar att komma in det hela nu och i morgon blir det thailektion. Men jag kanske inte ska borja med hundbajs precis. Ha en sa bra dag som du kan. Jag tror ocksa att hon finns dar uppe och foljer ert liv.

Kram

2009-10-20 @ 07:08:34
Postat av: Fru Evelina

grattis till din mamma! klart hon firar födelsedagar i himlen, och gissa om hon blir glad av att du fortfarande uppmärksammar hennes dag!!!



kramar

2009-10-20 @ 08:39:54
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Ulrika

Åh Sara! Jag ringde precis mamma när jag surfade in på din blogg och läste ditt inlägg. Fick lägga på innan hon svarade för jag började storgråta. Livet är så jäkla orättvist! Klart hon sitter där uppe i himlen och kikar ner på er. Varma kramar till er från Ukki

2009-10-20 @ 12:58:47
Postat av: Sockenvägens Söta

S åvackert, din mamma ler nog ner mot dig där uppe och gläds att hon fick en så fin dotter!!! En sådan dag förstår ajg att saknaden måste kännas extra tung... kramar om



Jag är nog inte så särskilt effektiv, men ibland får jag mina ryck ;-) Pyssla är en enorm avkoppling för mig.



Och rörande besökare brukade jag ha 100-150, men visp så rör det sig plötsligt om 300-400. Kan itne fatta vad som hänt. Om jag blivit länkad av någon "stor" bloggare kanske? Får se om de stannar kvar eller om de flyr illa kvick ;-) När jag tjatar om min jul...



KRAM

2009-10-20 @ 13:49:59
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sara

Så svårt det måste vara för barnen att förstå att moromor inte finns där längre. Men så länge man tänker att hon har det bra där hon är nu, så känns det kanske lite lättare.

Ett sådant fint hjärta fick vi av min mamma när vi gifte oss.

Ja det är inte lätt att få ihop vardagen ibland. Jag kan tänka mig hur du har det med din restaurang. Mannen jobbar ju alltid känns det som. Även när han är hemma ;) Som tur är så jobbar jag bara 80% men det är ganska många fler dagar än när jag jobbade natten.



Varma kramar till dig, en jobbig dag som den här...



Klart du får länka till mig :) Jaghar ju tänkt göra detsamma till dig, men har inte blivit färdig till det bara ;)

2009-10-20 @ 17:08:00
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Plutt :( fick tårar i ögonen när jag läste ditt brev till mamma!!!



Puuuuuuuuuuuuuuuuss

2009-10-22 @ 18:41:28
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: mormor och morfar

hade jobbigt men allt måste gå vidare jag ringde bosse men det var svårt när han berättade att han varit och tänt ljus,men sen var vi tvungen att prat a om nått annat,åsa har visat hur vi ska svara så vi får hoppas att det kommer mer synpunkter. kram mormor

2009-10-24 @ 11:40:32
Postat av: Anna

Klart dom firar födelsedag i himlen stumpan.

Är övertyga om att din lilla mamma sitter och tittar ner på er alla (ja hon har säkert ett litet öga på mig oxå) :-)

Din mamms har en alldeles speciell plats även i mitt hjärta och jag saknar henne oxå men vet att hon finns där uppe någonstanns och kikar ner på oss här nere.



Ha det bäst stumpan.

kram och puss



2009-10-25 @ 20:06:20
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0