Jobbat hela dagen

Oj, jag har jobbat hela dagen och inte skrivet inlägget om min helg.

Nu måste jag åka och hämta kidsen. Sedan hem och se om barnvakten dyker upp. Det är lätt att det blir fel i kommunikationen så jag är inte säker att hon kommer. Jag hoppas dock det då jag har en middag inbokad med en stor agent ikväll. Ett viktigt möte som jag gärna inte vill missa. Så håll tummarna för mig.

Hoppas att jag snart hinner skriva lite mer och lägg ut lite bilder.

Tills dess,

Njut av dagen,
Sara


Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Woking girl... lycka till med agenten!

Själv har jag inte gjort ett jota idag.

Legat på soffan och bloggat, typ.

Nu ska jag nog stoppa in ren tvätt i garderoben...



Tjingeling pling

2009-10-12 @ 13:31:56
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas barnvakten kom så du kom iväg på ditt möte.

Kram

2009-10-12 @ 19:33:29
URL: http://lindam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0