Måndag

Efter gårdagens huvudvärk som övergick i migrän så kändes en fotmassage väldigt passande idag. Så efter att jag hämtat upp barnen åkte vi ner till stranden och jag fick min massage och barnen sprang runt och lekte.



Igår så var Tess hos en kompis hela dagen och jag, mannen och Viktor var och veckohandlade. Sedan lagade mannen lunch och efter lunch tog jag och Viktor en liten siesta. Då passade mannen på att laga Chili Con Carne som fick stå och puttra under eftermiddagen. Den var mycket god till kvällsmat. Mannen hade oxå gjort chokladpudding som var pricken över i:et. Synd att jag inte mådde helt bra. Det blev en tidig kväll för mig och en sömnlös natt pga migränen. Trots detta vaknade jag hyffsat pigg imorse. Efter en morgon fika med en kompis och lunch med en annan så kan man inte klaga. Jag har haft en bra dag.




Nu ska jag slöa framför TVn och surfa lite granna. Imorgon blir det jobb hela dagen och kvällen.

____

Det var många som gissade rätt på bilden i fredags. Det är mycket riktigt små sandkulor gjorda utav små krabbor som borrar ner sig i sanden och bildar dessa fina kulor. Jag knäppte bilden i fredags på beachvolleyn.


 Kram
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0