Sunshine

Så här ser det ut utanför mitt fönster.

Det är snuskigt varmt ute. Jag är inte så jätteförtjust i vädret vi just nu har. Det är ruggigt varmt och mycket tryckande och alla går och väntar på regnet ska komma men det verkar som det ha tagit semester.

Idag har vi bestämt att vi ska ut och cykla med barnen men det vet i kattsiken. Jag vill bara dra för gardinerna och sätta på aircon på max. Det låter kanske lite underligt i era öron men som jag sagt tidigare - Det blir en vardag även här OCH gräset är grönare på andra sidan....

Hoppas ni får en kanondag,

Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan tänka mig det blir jobbigt i längde med denhettan, jag brukar tröttna efter en par veckors semester:) Det som är bra med att bo där måste ju vara att man kan gå in och dra för gardinerna utan att få dåligt samvete för en missad soldag.



Jobbar som personlig assistent så det är därför det blir lite oregelbundet ibland. Oftast jobbar jag må7-19 ti 8-19 och varnnan to 7-14, men ja ibland händer det något som gör att man får hoppa in extra.



Vi har vairt jättesugna att åka till Thailand i flera år men dragit oss pga den stora kostanden, det lbir ju litegran då 6 pers ska åka:) IAf har vi funderat på om man törs åka med så många barn och bara köpa flygbiljetter och leta boende där nere, du som bor där, vad skulle du säga, är det riskabelt eller är det lätt att hitta bra och billiga boenden? Vad får man ge för en natt ungeför?



Kramar

2009-10-14 @ 09:21:41
URL: http://lindam.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

guten morgen Mrs Sunshine!

Här skiner solen också nu. Men vet du, imorse när jag skulle skjutsa Nathalie till dagis, då SNÖADE det!!

Me don't like snö i oktober!!



Anledningen till att dom skickade hem oss igår, efter att ha planerat igångsättning var att bebisens hjärtljud var så fina.

När jag hade varit på Spec.MVC på morgonen så fick dom inga bra värden...

Men det var inte så konstigt enl mig eftersom bebisen rörde sig hej vilt heeeeela tiden....

Men det är ju lite psykiskt påfrestande att aldrig få klara besked!! Man får ställa om hjärnan hela tiden, från till av...



Nu ska jag läsa senaste skvallret i Se & hör.



Tjingtjong fillifjong

2009-10-14 @ 10:08:04
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: sara

Ja, visst kan man tröttna på hettan också ;)

Men jag hade gärna sluppit vår tråkiga skånska vinter. Hade kunnat bo i Thailand under detta halvåret som kommer.

Idag har det iallfall varit en härlig höstdag med sol. Har precis tagit en skön skogspromenad med sonen och hunden. Mysigt...

Kram kram

2009-10-14 @ 16:25:35
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese

DU min kära VÄN är mitt solsken, tack rara du för din kommentar, du gör mig så glad ska du veta! Tack! Attans att du ska bo så långt borta, eller att JAG ska bo så långt borta hade så gärna tagit en kopp kaffe å surrat med dig live, tror du har sååå mycket spännande att berätta... Stor kram till dig!

2009-10-14 @ 17:48:54
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: elin

hela min familj men, aruba var tanken =)

vart bor du ?

2009-10-14 @ 18:58:07
URL: http://byelinbergstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

du här hemma är det inte något gräs som är grönt. vi har toppdressat hela vår trädgård så det är mest jord jord jord :-)

så jag tycker ditt gräs låter mycket härligare :)



puss o kram

2009-10-14 @ 19:20:06
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Christina

Skönt att solen är där nu när jag snart kommer till underbara Thailand.

2009-10-14 @ 21:13:36
URL: http://grandmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0