Godmorgon


Min kära man kom hem igår men inte hjälpte det min nattsömn. Båda kidsen vaknade flertal gånger och det slutade med att lillebror sov i våran säng. Så jag låg hela natten med sparkande ben mot min rygg. Det var en mycket trött Sara som klev upp i morse.

Det som gör mig ännu tröttare är att min make åkte till Koh Lanta imorse och kommer hem imorgon. Det innebär ytterligare en natt utan sömn.

Vädret gör mig inte piggare. Det är mörkt, grått, blåsigt, trist och regnet öser ner. Skulle helst vilja åka hem och dra filten över huvudet men jag måste jobba undan lite på kontoret före hämtning av barnen.

Jag tänkte även sätta upp ett par Wallies jag köpte sist jag var på Ikea i Singapore.

Ska försöka ta en före och efter bild och lägga ut i eftermiddag.

Önskar dig en underbar fredag,

Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, stackars din omgivning om du är så trött, vet ju av erfarenhet att du inte är typ i ditt esse när du är trött :--)

2009-09-25 @ 09:20:23
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0