Hämtade barnen på skolan...


...och möts utav 2 svettiga barn som attackerade mig med varma kramar. Då blir man varm i hela hjärtat.!

Mina barn är födda i Thailand men trots detta så kan de bli väldigt svettiga och varma. Särskilt då de bär en tenniströja samt tjocka shorts/byxkjolar i ett material som påminner om ull. Japp, ull!

Så därför byter mina barn (och även många andra för den delen) kläder under dagen. Min son tar t.om en dusch efter att han sovit middag. Tänkt dig själv att ligga på ett täcke iförd kläder och ingen aircondition (okey då, en gång varannan vecka sätts aircondition på... Varför slösa i onödan).

Några bilder jag knäppte med min mobil..




Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Jo förstår du min vän.

Att halsbandet med hjärtat på har jag köpt för dyra pengar på fashionabla H&M. Tror jag fick punga ut med 29,90kr, hahaha.

Kan kolla om det finns kvar på HM...



Nu kaffe, knäckemacka med pastej & inlagd gurka och sen hämta lillfisan på dagis



Kram från cola zero-tjejen ;)

2009-09-17 @ 14:30:12
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka söta bilder!! Kan tänka mig att det blir varmt!!Du hur firar ni jul föresten?

Nyfiken i en strut;-)

2009-09-17 @ 15:15:50
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Jen

Tack, det kan nog behövas. Stackarna, skulle gärna bojkotta uniform för alla åldrar. :) Oj 8 år, det va lång tid! Lever ni helt å hållet av restaurangen, är den "svensk"? Mina föräldrar driver två i Hua Hin.

Jag går på Bangkok University, betalar allt själv, men får studiebidrag som tur e. En termin kostar runt 30000B så det e rätt ok. Det e på engelska, om det hade vart Thai hade jag varit illa ut. Kan bara prata "shopping Thailändska". :)

Tycker verkligen om din blogg. Det är kul att se Thailand genom andra tjejers synvinkel, vi är ju inte direkt en majoritet när det kommer till faranger.

2009-09-17 @ 15:21:21
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0