Oprofessionell eller j-ligt duktig???


Sitter här och är väldigt förvirrad. 

Tidigare idag tänjde jag lite på sanningen. För 1 år sedan var jag och gjorde en tandrengöring (då det ingår gratis i min försäkring). När jag gjort tandrengöringen frågade tandläkaren mig om jag ville boka tid direkt för att återgärda de 4-5 hålen jag hade. Vaddå hål svarade jag??? Japp, minst 4 hål ev. 5 st.

Så när jag idag gick in till tandis förväntade jag mig detta. Hon tar en röntgenplåt på min onda rotfyllda tand och hittar inga som helst fel på den. Hon hittade inga fel alls på mina tänder. Bara tandsten. Så hennes förslag var att avlägsna min ena visdomstand då den kan trycka på och orsaka smärtan. Hon börjar pladdra på med assistenten och jag kunde direkt uppfatta att de ville dra tanden samma dag. Då fick jag panik! Stoppa banden sa jag och avslutade snabbt mitt besök.

Är den här legitimerade tandläkaren helt oduglig eller har jag värsta mirakel tänderna??

Suck, nu måste jag ändå planera in en resa till Phuket (2,5 timme härifrån, enkel resa) och besöka tandis där.

Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Eeeeh, hur kan tandläkaren säga så skillda saker!?!?! Oroväckande!!



trevlig resa till phuket då ;)



Kram

2009-09-08 @ 21:12:35
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0