Torsdag och tävlingsdax på hög nivå!


Här kommer lite tips på roliga tävlingar jag själv deltar i:

Den här coola Uglydoll hade passat perfekt i min soffa (särskilt om mannen vill ge mig den oranga mattan!!)




"Jag vill vinna en Uglydoll Abima från Rarabarn.se - Leksaker på nätet. Tävlingen finns hos (
www.mirizen.blogg.se)
Avslutas 7 oktober
---------------------------------




Hos Hemma på Kråkered kan man vinna detta väldoftande ljuset
från Lexington.
Tröstprise lite Årechoklad.
Avslutas den 6 oktober.
----------------------------





 Fru Sätterlunds tävling kan man inte missa som hon har i samarbete
 med Perlan Living.
Avslutas den 28 september.
--------------------------------



Tess skulle älska detta fina prinsesshalsband från HildestamDesign.se hos Ingela la la.
Avslutas den 28 september kl 20.00 med 2 lyckliga vinnare.

------------------------------------


 



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Sara!

Vad kul att du vill vara med i min tävling, nu hittade ju jag till din fina blogg:)Spännande att läsa om ert liv i Thailand! (fast inte så kul med inbrotten..usch)



Ha en jättebra dag,



Kram Jenny

2009-09-24 @ 07:39:13
URL: http://www.hemmapakrakered.blogspot.com
Postat av: Bo Marttjern

Kul med tävlingar men här kommer något som poppade upp ur mitt minne. Det finns inga giraffer på Thailands Zoo. Men så här skriver man visst.

ย ราฟ

yii-raaf



Kram Bo

2009-09-24 @ 08:29:37
URL: http://phryganea.blogspot.com/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Morron vännen! Vad läskit med inbrotten tidigare, förstår digatt du inte vill sova själv, å tack för det första tävlingstipset, måste jag nog haka på då jag också snöat in på orange ;-) Kram kram underbara du! (känns nästan som vi dricker kaffe ihop och bloggar skrattar)

2009-09-24 @ 08:44:40
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0