Wallie fastnar ej


Några före och efter bilder på väggen där min wallie skulle sitta blir det inte. Väggen är målad i högblank färg dvs väldigt glatt så det fäster inte. Tråkigt men så är det.

Mitt toalettprojekt står stilla. Målaren var här 1 dag. Skulle komma tillbaka dagen efter. Dagen efter får jag beskedet att han kommer dagen efter. Dagen efter som är idag har han ännu inte dykt upp. Fick veta att han skulle komma runt 12. Nu är klockan 13.20 och jag känner ingen doft av målarfärg. Han är nämligen i moskén. Varje fredag går alla muslimer till moskén så målaren lär väl dyka upp om en timme eller så. Han kommer säkert lagom till det att jag måste åka och hämta barnen och jag kan inte övervaka arbetet. Jiiiha....hmm.


Kommentarer
Postat av: sara

Oj så många inlägg jag missat :)

Stackare som fortfarande har fiskben i halsen. Låter inte alls bra.

Saknar verkligen den thailändska massagen. Min son gillade också det. han låg och somnade ett par gånger brevid mig när ahn fick oljemassage.

Det är underbat att man kan unna sig det i Thailand. Sånt är ju så dyrt här hemma.

Ja, jag är verkligen glad att nattpassen är över. Har förträngt en lång tid att jag inte fixar det. Men nu sa det bara stopp.

Önskar dig en riktigt bra helg

2009-09-25 @ 08:38:55
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, hantverkare! Eller karlar ;)

Tråkigt att wallisarna inte fäster, men du kanske kan testa med lite spraylim?



Det är 16 dagar kvar tills vi åker!!! Men du som det verkar så får du ta och göra nån form av soldans, för jag vill ha vackert väder. Det fixar du va? ;)



By the way, kaninen har en förmåga att alltid segra över mig... muttrar.



Ha en skön fredag!

2009-09-25 @ 09:55:13
URL: http://myissues.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Jag säger bara en sak: H A N T V E R K A R E ! ! ! !

2009-09-25 @ 19:05:35
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0