Oj, jag har fått en Award



Med utmärkelsen följer vissa reger:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate.

Jag har fått Awarden av hela 3 personer. Tack snälla!
SpättanJansson, Tant Ulrika, Lotta
Tyvärr lär det inte bli några intressanta saker som inte du känner till om mig ;)

Men för er andra... här kommer 7 saker, intressante eller inte.?! Det får ni själv avgöra:

¤ Jag älskar att sova middag.

¤ Kan inte leva utan mitt morgonkaffe.

¤ Har inget tålamod
(så hur jag klarar av 2 barn och 18 thai-anställda vet jag inte!).

¤ Är en ofantligt lat person.
Det är nog därför jag är så bra på att delegera till mina anställda :)

¤ Misslyckas med allt jag försöker baka.

¤ Hade 1:a i engelska.
 
För er som inte hade betyg 1-5 så kan jag meddela att 1 är = Totalt värdelös.

¤ Gillade att leka lyxhustru i Singapore. De andra jobbade och jag shoppade :)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Jag skickar Awarden vidare till:

Anna
AttBaraVaraSara
Uppochnervändahuset
Agnes
TantUlrika
Tess
Edvinsmamma

Kram till er!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul läsning! Du bjuder verkligen på dig själv. Så härligt tycker jag! :)

Kram på dig

2010-04-15 @ 15:33:39
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Beatrice Bäckstrand

Ja, väldigt kul läsning :)

2010-04-15 @ 16:13:50
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad kul med Blogg Award, grattis!



Ja, det var såååååååååå länge sedan, närmare bestämt 30 år (kom till Sverige 1980).



Helgerna jag saknar att fira är Songkran och Loy Kratong + Kinesiska nyåret (eftersom min farfar hade kinesisk ursprung)

2010-04-15 @ 17:47:19
URL: http://miaojulia.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Tack snälla du! Får lägga upp den imorgon på bloggen. Ska försöka hitta på 7 intressanta saker om mig... hmm hur ska det gå till. Känner mig lagom ointressant ;)

Känner igen mig lite i dina saker. Ja, inte det där med kaffet då. Hatar kaffe :)

Här har varit helt underbart väder idag. Satt ute på altanen och åt middag. Jätteskönt att våren är här på rikigt.

Nu är jag ledig hela helgen, inte så dumt!

Kram kram

2010-04-15 @ 19:46:57
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Carina

Grattis! Kul och jag tycker du är så så värd den!!



Kramar

Carina

2010-04-16 @ 10:18:05
Postat av: Therese

Hej hallå..

Hur har ni haft det under nyåret? Jag var ju själv i Thailand2009 denna tid, närmare bestämt hela april och firade nyåret på Koh Chang - längtar tebax..=) Låter som du hade det toppen i Singapore, är det en vacker stad?

GRATTIS till din Award - kul att läsa lite mer fakta om dig..

Kramar från en solig småstad..

2010-04-16 @ 13:27:33
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com/
Postat av: Tess

Heeej vännen.

Hihi då är jag ensam om att vara urkass på engelska. =)

Du...är det jag som fick awarden? =) Kommer till ulrika om jag klickar på Tess. =)



Hoppas du har det bra i värmen!

Kramizen

2010-04-16 @ 16:10:10
URL: http://tessbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0