Gott Nytt År

God fortsättning och GOTT NYTT ÅR!!!

Jag har verkligen fokuserat på familjen och inte ägnat bloggen någon uppmärksamhet. Barnen har varit lediga i snart 3 veckor och vi har haft ett härligt lov tillsammans. Måste nog säga attt detta är det första skollov som jag verkligen har njutit av att vara hemma med barnen. Jag älskar vårt nya hus och närheten till poolen. Barnen har spenderat mååånga timmar där och det har gjort att de inte varit lika rastlösa som tidigare lov. Har även försökt hittat på lite små aktiviteter.

Själv har jag lekt mycket med min nya kamera som min kära Make gav mig i julklapp.

Idag blir det två bilder tagna med panorama-funktionen. Ganska coolt grej då man får en mycket bättre uppfattning än ett vanligt foto.

Först poolområdet.



Ser ni barnpoolen? Huset ni ser där i bakgrunden det är vårat.

Andra bilden är en överblick över våran bottenvåning på 100 m2. Där jag står och knäpper kortet är utgången till trädgården.



Jag hoppas att ni alla har haft en underbar julhelg och att ni får ett riktigt
Gott Nytt År!


Ikväll ska vi vara hemma och ha taco-frossa. Bara jag och min familj. Det ska bli såå skönt. Har inte alls lust för det årliga partajandet. Nä, det ska bli skönt att vara hemma och kunna somna i soffan.

Vad ska du göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men himmel så härligt ni bor! Inge avis alls, näädå ;)Själv planerar jag att föda barn i kväll...eller nä förresten...väntar tills i morgon eller så ;) Född på nyårsafton är nog inge kul =) Bättre att vänta in det nya året. Våra planer för kvällen sträcker sig inte längre än till att vi ska äta räksmörgåsar o kolla när grannarna gör över med tusenlappar på raketer, de dummisarna ;) Hoppas ni får en fin helg! Kram!

2010-12-31 @ 10:43:09
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: Anna

MEEEEEN va är det för en kul leksak du fått..en sån vill jag med ha :) Vilket märke?

Huset ser superläckert ut förstår att ni trivs :)



ps. julgranmattan får vi ta nästa år :)



Vi ska oxå bara vara hemma ikväll, sååååå himla skönt. Jag tycker nyårsafton är grymt överskattad. Pappa kommer hit på middag, that's it.

kram kram

2010-12-31 @ 11:50:15
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi firar nyår tillsammans med min mamma hennes gubbe och son, väldigt lugnt och sansat:)

Vilket härligt poolområde, skulle nästan kunna tänka mg att hyra en stol där, hotellrum känns överskattat hihi

Önskar er ett riktigt gott nytt år!

Kramar

2010-12-31 @ 22:33:51
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Wow så öppet å härligt ni har det i huset!!! Å att vara hema å somna i soffan är min melodi, blev ungefär så här med ;-P Massa kramar å så ser jag fram emot att få smyga i kulisserna här under 2011 med, det hör liksom till rutinerna även om jag blivit en allt uslarer kommenterare... KRAM

2011-01-02 @ 09:52:49
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Li

Vilken härlig funktion på kameran! blir nästan som en storbildsteve ;O)

Skönt att ha varit med familjen i massor, det låter fint det tycker jag =O)

tacofrossa låter inte helt fel det heller =O)

Hoppas du fått en fin start på 2011!

2011-01-02 @ 11:39:49
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0