Fått en överdos

Blärk vilken tråkig dag!

Inget speciellt har hänt. Bara tråkig. Barn som tjatar och är allmänt gnälliga. En make som varken säger bu eller bä.

Jag ska vara ärlig och skriva att just nu längtar jag till 20.00 då barnen gått till sängs. Jag tycker det ska bli så skönt att skolan börjar imorgon igen. Ni får tycka att jag är en dålig mamma men så känner jag! Vi har fått en överdos av varandra.

Eftermiddagen har spenderats på stranden, suck. Tråkigt. Varmt. Sandigt. Klibbigt och gnälliga ungar.

Fast på den här bildern är de glada :)



Inte ens fiskbullar till middag har lyckats få mig på bättre humör. Nä 21 februari 2010 kommer jag inte att lägga på minnet.

Hoppas er dag varit bättre än min?!


Kommentarer
Postat av: Carina

Det är inte alltid så lätt, klart att man tröttnar så är det ju och inte är man en dålig människa för det. Just nu är jag döless på vintern, det är minus 15 grader och blåser halv storm vilket gör det till minus 30 i vinden och så snöar det.

Stor kram

Carina

2010-02-21 @ 14:02:56
Postat av: Marie

Klart att du inte är en dålig mamma!!



Sådär känner vi nog alla ibland.

Hoppas din morgondag känns bättre!



Här snöar och snöar det....nu har jag fått nog.

Tänk att nu kunde jag varit i Thailand istället o njutit av värmen......suck.

Må så gott och hoppas din kväll blev lugn och skön!!!

Kram

2010-02-21 @ 16:59:23
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Men du..du är ingen dålig mammma! Alla känner precis som dig vissa dagar..men få erkänner att de är "less på familjen". Är lixom "skam" att säga så som mamma..allt ska alltid vara en dans på rosor då man har barn..fast vi alla vet att det inte är så!



Jag har oxå haft en skitdag på många snöiga vis här i kalla Sundsvall..Hoppas vi båda får en bättre dag i morgon!



Kramar

2010-02-21 @ 17:35:31
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Kristina

Du är inte alls någon dålig mamma, för då skulle det det nästan bara finnas dåliga mammor.... Alla känner nog ibland att vi får en överdos av varandra. Både barn och föräldrar.



Min dag..... Snöskottning!!

2010-02-21 @ 19:33:10
URL: http://johfam.blogspot.com/
Postat av: Linda

Mitt blad för denna dagen blir också tomt, sitter med världens huvudvärk och bara längtar till att få gå och lägga mig,

Jag längtar också till i morgon då barnen är på skola/dagis, vi är inga dåliga mammor för det!

Kramar

2010-02-21 @ 19:40:37
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Hellllooooo.

Har haft lite bloggtorka i helgen....

Äh va fan, så där känner vi alla ibland.

Man behöver lite paus från varandra då o då!

Såg bilder på dig på FB från ngn's album. Fin du var! Likadan bikini som jag har du också, såklart :)



Kram

2010-02-21 @ 20:50:50
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Louice

Som mamma kan man nog alla känna att man inte räcker till ibland och att man blir bra trött på sina barn. Det hör liksom till. Vissa dagar undrar jag varför jag överhuvudtaget skaffade barn, men nästa sekund förstår jag varför och skulle då inte kunna tänka mig en dag utan dem.



Hoppas dagen idag känns mycket bättre och att veckan din blir underbar! Låter härligt med sol och bad, är trött på all snö och kyla.

Kram på dig!

2010-02-22 @ 12:03:00
URL: http://mrsfunkys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0