Helgen

Kort sammanfattning:

Fredag efter skolan - stranden och sedan hemmakväll. Kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde.

Lördag - Jag och barnen åkte till Krabi och shoppade nya gympaskor åt barnen. De fick leka i lekhörnan på Tesco Lotus, åt lite jordgubbar och sedan åkte vi vidare till restaurangens grossist och handlade lite matvaror.

Åkte sedan hem och barnen somnade i bilen och fortsatte sova en stund efter hemkomst. Därefter blev det lite legobyggande och memory-spelande tills Tess klagade på att hon hade ont i magen. Kort därefter började hon kräkas och sedan fortsatte hon hela eftermiddagen och kvällen. Stackarn hon var så ledsen för att hon inte kunde äta sitt lördagsgodis. Det var det första hon sa efter första kräkningen - Men mamma, varför måste jag bli sjuk på en lördag?? Då kan jag ju inte äta mitt godis.

Hon fortsatte kräkande tills hon utav utmattning somnade i våran säng. Då hade hon spytt galla i ett par timmar. Stackarn. Tack o lov är hon okej idag. Hon klagade på att hon har ont i halsen. Det är kanske inte så konstigt.

Idag, söndag, har vi haft en hemma dag. Det har blivit barnen i fokus med en massa barnspel och hela familjen har lekt kurragömma. Vi har även sovit middag hela familjen, hahaha. Vi somnade allihopa efter lunchen (som bestod utav pannkakor). Har även hunnit rengöra i barnens akvarium som var totalt igengrott. När jag lyfte på locket så stank det. Usch, jag är nog ingen sann fisk vän...

Ikväll slängde jag ihop några burritos som slank ner och avslutades med chokladpudding.

TäVlInGsDaX

Nu sitter jag här framför datorn och känner turen på min sida. Därav lite tävlingar.... Dagens tävlingar kommer från en och samma blogg. En härlig blogg från Tant Ulrika som alltid är ärlig och rak på sak - vilket jag gillar!


"Jag är med i utlottningen om ett presentkort från MeAndMyHome - Heminredning i Lantlig Stil hos Tant Ulrika!"


"Jag deltar i utlottningen om ett presentkort värt 500kr från Familjesmycken hos Tant Ulrika"


"Jag är med i utlottningen om ett presentkort från Designat ~Scarpbooking & Inredning hos Tant Ulrika!"



"Jag är med i utlottningen om ett presentkort från Designat ~Scarpbooking & Inredning hos Tant Ulrika!"

Nu håller jag alla mina tummar!

Tack o go´natt


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Härlig helg ni verkar ha haft!

Mysigt att ni hade en familjedag där!

Det uppskattas så mycket av de små liven!!



Håller såklart tummarna för dig i tävlingarna!!

Den här gången är det din tur, det känner jag på mig.



Puss

2010-02-08 @ 19:01:31
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Sara

Kikar in och säger God Morgon :)

Håller tummarna för dig i tävlingarna

Kram

2010-02-09 @ 06:09:17
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

O nu har jag startat ännu en kulig en..



http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_09.html



..med chans att vinna presentkort från en finfin inredningsbutik! =)



Kram

2010-02-09 @ 09:36:43
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Lola May

Har du bott i Hua Hin, vad tyckte du om det? Just det vill du fortfarande ha nummret till chihuahua uppfödaren?



Lycka till i tävlingarna!

2010-02-09 @ 20:29:08
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Hej hjärtat.

Det går inte att kommentera på ditt inlägg om namnsmycken... Kommer bara upp en feltext.



Tycker det är sjukt komiskt att du bloggar om just namnsmycken för jag var inne och kikade massor på det igår innan jag läste din blogg :)

Och vad som är ännu lustigare är att jag kikade på ett nästan identiskt namnarmband :)



Hälsa dina söta barn Aron & Ellen.



Puss & kram

2010-02-10 @ 07:33:16
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0