Lördag

Sitter här med mitt morgonkaffe. Barnen leker inne på deras gemensamma rum. Jag slötittar på hockeyn USA - Finland men va är det att se. USA spö dem rejält.

Dagens plan:

- Diska
- Duscha
- Leka med kidsen
- Sova middag
- Stanna inne i aircondition
- Kl.17.00 barnkalas där hela familjen är inbjuden

Tant Ulrika gav mig en utmaning. Hon undrar vad jag har på kylskåpet. Så här ser mitt kylskåp ut:


På sidan (vid spisen) så sitter det 3 teckningar gjorda utav Tess. De 2 nedersta är en avbild utav mig (till höger) och pappa Stefan (till vänster). Sedan är det årsplanen på barnens skola. Jag har inte riktigt koll på alla de röda dagarna här så jag måste ha den uppsatt. Jag blev tex påmind i går om att skolan är stängd på måndag utav min personal. Det är någon budda-dag.

När jag ändå var i farten med att knäppa kort i köket, så tog jag en bild på våran diskho....


När vi flyttar till det nya huset så ska det helt klart inhandlas en diskmaskin. Det blir ganska mycket disk med 4 personer trots att jag tar med mycket mat hem från restaurangen. Sedan är jag väldigt lat och tycker det är skittråkigt att diska.

Vad ska du göra denna lördag?


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag har i dag varit på museet med mina 2 största barbarn. I kväll blir det melodifestivalen hemma hos kompisar.

2010-02-27 @ 15:00:01
Postat av: Linda

vi städade hela gårdagen, verkligen hela!:(

din dag låter bra mycket skönare, Kram

2010-02-28 @ 15:19:32
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Carolina

Det ser ut som vår diskho det där, avskyr också att diska! ;-) kram

2010-03-03 @ 08:25:45
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0