Välj ett valfritt smycke

En sådan överskrift kan man ju inte låta bli... Just nu är jag verkligen inne i en period och försöker hitta ett snyggt annorlunda halsband. Av maken fick jag ett valfritt Namnhalsband/armband men jag har ännu inte bestämt mig för vilket.

Hittade den här tävlingen om valfritt smycke. Om jag vinner skulle jag välja det här roliga "mufffins halsbandet" från wishdesign.se.


Vill du oxå vara med gå in på Linas sida.

####

En blogg som jag besöker lite titt som tätt är Agnes. En rolig tjej som ofta får mig att skratta. Hon har oxå en smyckestävling men med samarbeta med MySilver.


Jag tävlar om ett namnhalsband i äkta silver från My Silver.
Delta hos Agnes du också!

Vinner jag den tävlingen så kommer Stefan billigt undan ;)


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron goa, rara du, jisses så glad jag blev över din kommentar - den värmer i <3! Tack! Förstår att det kan vara knepigt att beställa den sortens kort där nere... men fina studiokort av barnen kanske? Dock jan farten och fläkten i fina amatörfoton vara väl så mycket vackrare och roligare att ha kvar som minnen!!! JAg är så glad att jag har många amatörisar på min lilla Lura :-) Och som du förstår så händer inget på bäbisfronten, blir ytterligare en dag till handlingarna skulle jag tro :-/ KRAM!

2010-02-18 @ 08:16:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Agnes

Vad snällt, jättekul att du deltar i tävlingen också!

Försökte kommentera här som en tokdåre igår men det gick inte. Nu verkar det dock funka :)



Sv: Fy fan vad läskigt. Då förstår jag att du inte kan sova! Har aldig råkat ut för inbrott och jag hoppas verkligen inte jag gör det heller. Usch!



Kram

2010-02-18 @ 09:15:08
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0