Gissa när?

Sitter här och gör inte mycket annat än surfar. Väntar på att klockan ska bli kvart över tre, då det är dags att hämta mina busfrön på skolan.

Sitter och funderar när Edvins ska få sin lillebror. Edvinsmamma har "gått över tiden".

Själv behövde jag inte vänta länge på mina busfrön. Tess tror jag kom dagen före eller om det var dagen efter. Viktor kom på självaste datumet. Fast jag hann både gå på kontroll och åka och storhandla hos grossisten till restaurangen. Och sedan åka halva vägen tillbaks till Krabi dvs 1.20 minuter. Sedan bestämde sig viktor för att komma ut. Ni ska bara veta hur förbannad jag var när vi fick vända tillbaka och jag insåg att ALL mat vi köpt (en HEL pick-up bil full) skulle gå till spillo. Det ska Viktor få betala tillbaka på sin första lön ;)

Tillbaks till Edvins mamma. Hon har en rolig tävling - "Gissa när Edvin får sin lillebror". Gå in och kolla här gissa du oxå.  Klicka på bilden! Uppdatering - tävlingen slutade den 28 maj.

Nu ska jag dricka ytterligare en kopp förmycket kaffe och sedan hämta busfröna.

Kram


Kommentarer
Postat av: Amanda

Visst är det roligt att gissa när dom små tänker komma ut. Elin är nog rätt bra trött på väntan nu tror jag. ;)



Hm...hoppas det ordnar sig med Sverigeklänningen. Ingen ny vinnare har ju nnonserats i bloggen i fråga.

Jag håller tummarna för att d får en till slut iaf!

Kramar

2010-06-23 @ 10:20:38
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Tack för din röst!



Tyvärr så fick man bara gissa till den 28 maj...kändes som att jag var tvungen att sätta ett slutdatum så inte man kunde gissa samma dag som jag åker in ;)



Jag tror att jag behåller mitt blogg namn...får ändra headern istället bara ;)

Kram

2010-06-23 @ 11:13:01
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: towis

usch vad jobbigt det är med väntan.. jag har bf idag men här händer ingenting så nu börjar även min väntan som jag tror kan bli lång..

2010-06-23 @ 11:45:22
URL: http://towis.blogspot.com
Postat av: Evelina

Hihi vilka punktliga barn du har :-)

Så skönt att slippa gå och vänta alltför mycket där på slutet!



Ska visa en sida ur tidningen :-)

KRAM

2010-06-23 @ 17:56:05
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Maria

Vad härligt ert hus kommer att bli!! :) Mina kids har kommit före..Olivia var 16 dagar före och Albin 4 dagar. Undra hur länge jag gått med Ester om dom inte hjälpt mig på traven ;-) Kram på dig

2010-06-23 @ 18:04:17
URL: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0