Förrätten ska snart intas

Då var förrätten färdig. Tonfisk carpaccio, jummy.


Skivorna blev lite förtjocka men det gick inte att göra de tunnare idag.

Tillhuvudrätt blir det Grillad laxkotletter med pressad potatis, en kall sås samt en stor grönsallad.

Barnen ska få korv med bröd. Normalt brukar inte jag göra någon speciell mat till dem men idag är båda dunderförkylda och låg på energi.

Efterrätt har jag ännu inte bestämt. Det blir något med färsk mango som thaifamiljen var förbi med i eftermiddags.

Vad ska ni äta till middag?

Trevlig lördag,
kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Lät inte så dumt det där! Här hemma blir det helstekt kycklingfilé, resterna av den grekiska salladen från igår och ett gott valnötsbröd. Helt ok det med. Nu har jag precis påskpysslat med barnen. Köksbordet ser ut som ett slagfält ;) Tror bestämt att de trodde jag skulle plocka undan... men det går jag inte med på.

Usch, måste städa här hemma lite. Vill ju få upp lite fina påsksaker, men då måste man ju städa först :)

Kramis

2010-03-27 @ 15:49:48
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Linda - mamma till Lovina

hej!



vad roligt att du är med och tävlar i min blogg!



du har väll inte missat min andra tävling?

http://lindet.blogg.se/2010/march/vinn-ett-skotunderlagg-eller-en-varmossa-fran.html



Lycka till nu och fortsatt trevlig helg!



Kram Linda

2010-03-27 @ 20:22:30
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Hej hjärtegrynet.



Vad god mat du bjuder på idag!

Synd att jag inte är där och får dela matglädjen med er!!

Vi åt teriyakilax med ris och en grönsallad ikväll.



Usch ja pluttan, jag förstår att det är en jobbig dag idag och alla andra 27:e också för den delen :(

Orättvist att din lilla mams skulle råka ut för det där så tidigt i livet!!!



Massa kramar från mig till dig

2010-03-27 @ 22:33:10
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0