Härlig helg

Igår låg jag hemma hela dagen och pratade med toaletten. Migrän är då inte roligt att ha. Idag känns det mest som en dålig bakfylla med värkande huvud.

Helgen var verkligen jättehärlig. I lördags åkte vi och köpte grillen och har grillat både lördag och söndag och jag fick värsta "svenska sommar känslan" och det kändes som att jag var på semester. Viktor har legat i poolen större delen av helgen och Tess har lekt med grannflickan. Stefan var hemma hela helgen vilket var jättehärligt och kul. Det var en avkopplande och härlig familjehelg :)


Det märks att lågsäsongen börjar klampa på dörren. Det är alltid skönt när den kommer efter en hektisk högsäsong men efter ett tag blir man stressad då businessen går ner något enormt. Festen för reseledarna blev jättelyckad. Maten var en succé och staffen skötte sig exemplariskt.

Nu ska jag åka in till Krabi Town och fixa några ärenden.

Kram


Kommentarer
Postat av: Agnes

Men usch, vilken hemsk migrän du åkt på :/

Vad härligt att höra att ni haft en lyckad helg! Jag är FORTFARANDE avis på grillningen. Vi har annars alltid bräckt våra grillrekord från år till år. Förra året grillade vi första gången i mars och det var rekordet. Men vi fick slänga vår grill i höstas (sjöng på sista versen) och har ännu inte köpt in en ny. Är såååå suuugen! :)

Kram!

2010-03-23 @ 11:44:32
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0