Heirloom

Heirloom är ett företag som säljer barnprodukter som behåller sitt värde. Heirloom uttalas 'airloom' och betyder släktklenod, vilket jag tycker är ett passande namn.

Företaget har ofantligt många, fina och bedårande produkter. Just nu är jag grymt sugen på deras A-serie. Skulle vilja göra en hel "makeover" i barnens rum, när vi flyttar. Då hade dessa två produkter gärna fått flytta in deras rum.


Produkterna är tillverkade i Eneryda, småland och varje enskild produkt är ett gediget hantverk gjorda av noga utvalda naturmaterial. Som kan gå från ett barn till ett annat :)

Spana in deras hemsida Heirloom.se!  


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Haha, bra då vet jag när påskharen kommer!

Får se om jag lyckas hålla mig från att ge han ägget ända tills på lördan bara ;)



Kramis

2010-03-26 @ 11:14:19
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Ulrika

Sv: Jag jobbar som USK:a inom handikapp omsorgen..med lätt/ måttligt förståndshandikappade ungdommar så ja du var inne på rätt spår :)



Ang 50% ballongen..tror aldrig jag blitt så glad! Ångrar bara att jag inte plockat på mig mer..om jag ändå hade vetat ;)



Ha en überskön helg! Kram från ett regnigt Sundsvall

2010-03-26 @ 18:00:07
URL: http://76.blogspot.com
Postat av: Anna

du vet väl att det är Emma och dom som äger det företag som tillverkar möblerna :)

2010-03-27 @ 09:26:15
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0