Jeans i 35 graders värme?

Många skakar på huvudet när de ser mig iklädd tighta jeans.

Hur klarar jag av det? Är det inte väldigt varmt?

Det finns en hemlighet....



Så länge man inte väljer att ha heltäckande skor så går det fin-fint. Oftast när jag bär jeans här i värmen så blir det flip-flop som pryder mina fötter. Man skulle nog kunna säga att 98% av alla skor jag bär är just Flip-flop. De få gångerna jag bär något annat så ska jag åka till Krabi och besöka någon inom den offentliga sektorn. Då måste man klä sig lite finare. Fråga mig inte varför men så är det och jag tar bara seden dit jag kommer.
 


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Jag älskar flipflops!!

Går alltid i det på sommarhalvåret!

Förresten så är mina jeans som jag nämde i mailet inköpta i en affär i närheten av din restaurang.

Intressant fakta va :).

Puss o kram tuggummilisa

2010-03-18 @ 18:20:51
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Sara

God morgon.. eller snart god middag hos dig ;)

Jeans är ett av de plaggen jag Inte kommer att packa i resväskan..hihi

Lycka till med allt skrivande idag. Och du.. tack så jättemycket för din fina kommenter hos mig. Just nu känns det verkligen som jag har den finaste mannen av alla.

Nedräkningen till Thailand har börjat 75 dagar tills vi åker!! Jippie!

Ska sätta mig i helgen och skriva mail till dig ang. hotellen, fick lite bråttom nu. Måste ju ge mig iväg till jobb..

Ha en skön fredag, kram

2010-03-19 @ 06:12:10
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Lola May

Håller med dig om jeansen och flipflopsen, fast jag brukar passa på att använda heels, gilla inte att ha det med skjorts eller kjol. hehe



Hur länge kommer det ta innan ni kan flytta in i huset? Tack för tipset om gallrena, men vet inte hur länge vi kommer att bo där så det blir lite onödigt. Skrämmer mig lite att flytta till hus, trivs i lägenhet.



Har demonstrationerna påverkat tursimen i Krabi något? I Hua Hin verkar allt lugnare, men det är väll för att säsongen håller på att ta slut.



Kram

2010-03-20 @ 12:56:30
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0