Lilla julafton, igen

I lördags fick vi ett stort, blått paket. Jag älskar stora blåa paketer. Det innebär att man får roligheter i från Sverige.

Denna gång vill jag tacka min vän Emma, som är så gullig och handlar Me&I kläder åt mig OCH skickar hennes dotters urväxta kläder. Jag tror Tess blev mest glad för Novas kläder än Me&I kläderna. Hon slängde direkt av sig sina kläder och skulle börja prova Novas kläder, så kul. Tusen tack Emma!!

 

För några dagar sedan skrev jag om företag Heriloom, som säljer superfina produkter åt barn. Barnmöbler, sängkläder, hudvård, gosedjur, sittkuddar, allt du kan tänka dig till din baby osv. Emma var så söt och skickade med varsin supermjuk kanin åt Tess o Viktor. Visst är de söta?!

Nu är det bara kaninboxen som saknas ;)


Finns på bl.a Designonline.se för 795kr

Nu måste jag skynda mig iväg och hämta kidsen på kindergarten!

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Va skoj med paket!

Och det ser ut att finnas hur mycket fina kläder som hellst i det... :)

Kramar

2010-03-29 @ 11:44:52
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Carolina

Hej!



Jag är en av de lyckliga bloggarna som fått äran att tävla ut babyprodukter från Apoteket, hur enkelt som helst att vara med!



Jag har även andra tävlingar igång där man kan vinna:

* Hemligt paket med ursnygga bakformar

* Barnkalasprodukter

* Katvig-body

* Skor från Vincent Shoe Store

* Presentkort i en barnklädesbutik



Kika gärna in och var med! :-) Ha en fortsatt fin dag! Kram Carolina

2010-03-29 @ 11:50:10
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Amanda

Vilka jättesroliga paket ni fått hem. jag förstår att hon ville prova med en gång. Sån blir jag med när jag får hem nya fina kläder. :D



Så himla fin kaninboxen var. Nu blev jag riktigt sugen på att klicka hem en sådan hem hit med.



Hoppas ni haft en underbar helg!

Kram



2010-03-29 @ 11:52:33
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Agnes

Men oj så mycket fint! Alltid lika roligt med paket :)



Kram

2010-03-29 @ 16:41:30
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/
Postat av: Linda

Vad roligt med paket, o speciellt från sverige kan jag tänka mig, vilken underbar vän som skickar så fina kläder till er.

Passar på att skriva några rader medans vi har internet i morgon åker vi upp på fjället för att åka skoter och skidor, kan tänka mig teckningen inte är den bästa där:)

Kramar

2010-03-29 @ 20:28:21
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Anonym

Hej sara! Vad kul att Tess gillade kläderna:) snart är kaninerna "knock Down" då ska jag skicka dig en;) vi är på Cypern, krigge o gänget är på träningsläger... Jag o Nova softar vid poolen, inte helt fel... Stor kram!!!

2010-04-03 @ 13:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0