Marshmallow

Grillningen blev mycket lyckad igår! Vi avslutade middagen med att gå ut och grilla marshmallowes. Har man ingen öppen eld får man ta grillelden :)



Just nu är Tess hos grannflickan och leker. Jag och Viktor har legat i våran lilla pool och plaskat i över 2 timmar! Riktigt skönt och mysigt.

Nu vankas det lunch och sedan ska Viktor sova en stund. Det lutar åt att jag oxå passar på att vila en stund. Finns det något bättre än att sova efter maten???

Ikväll ska vi ha guidefest på restaurangen.
Alla researrangörers reseledare kommer dit så vi blir 30 stycken. Har inte alls lust men ibland är det inte fråga om vad jag vill utan vad som är bäst för företaget...

Hoppas ni njuter av söndagen?!


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Låter underbart med att kunna grilla marshmallows ute o plaska i poolen :)



Här ska vi absolut njuta av den soliga söndan o spenadera dagen ute :)



Kram kram

2010-03-21 @ 09:09:30
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hej pussgurkan!

Nu har jag bestämt att vi ska åka o hälsa på dig i höst eller till nästa vår :). Danne är informerad o han kom inte med några protester.



Hur gick mutmiddagen?



Sitter i bilen på väg ut till min syster nu. Det tar ca 50 min att åka. Jobbigt! Igår hade vi sol o mys. Idag snöblandat regn. Blä!



Massa pussar Anna

ansobloggar.blogg.se

2010-03-21 @ 13:23:17
Postat av: Agnes

Ni verkar ha haft en riktigt trevlig gårdag! Är fortfarande avundssjuk på grillningen :/ Kram Agnes

2010-03-21 @ 20:17:54
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/
Postat av: marie

Här har vi inte njutit idag...riktigt trisst ruskväder.....

Men den som väntar på nåt gott....våren kommer väl snart!!!!

Kram

2010-03-21 @ 22:40:04
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0