Wasabi-nötter

Imorse vaknade jag och hörde barnen spotta och frästa och viskade mellan varandra. Jag går ut i vardagsrummet och hittar dem i soffan med de märkligaste grimaserna man kan tänka sig. 

Det visade sig att de varit och nallat i påsen med Wasabi-nötter. De trodde det var vanliga nötter men ack så fel de hade. HAHAHAHA nu har de nog lärt sig att man inte ska gå i mammas & pappas skåp och nalla utan att fråga först :)



♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Igårkväll fick jag den glada nyheten att jag vunnit ett halsband hos Melwinsmamma. Nu ska jag bara bestämma mig för vilket tema och budskap halsbandet ska ha. Spännande! Tack Melwinsmamma :)

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Nu ska jag värma på maten sedan igår. Gjorde en enkel köttfärsgratäng och det blev halva gratängen kvar. Den blev så god så jag äter den gärna idag igen.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Imorgon är det skola igen. Dags att återgå till jobbet efter 3 dagar här hemma. Har varit en lugn och härlig helg (och måndag) med hela familjen. Det är skönt att ha maken hemma. Första tecknet på att säsongen börjar trapp av.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Nä, nu var det maten som kallade...

Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja ibland är det bra att dom gör sånna saker för att lära sig, vår barn har gjort samma misstag, dock inte med nötter.

Så säsongen börjar redan trappas av, tyckte den precis börjat?

Kram

2010-03-01 @ 14:43:22
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Kristina

2010-03-01 @ 17:18:07
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Men åååh, grattis till vinsten. Äntligen kommer du få ditt Ella & Aron-halsband!!



Haha man lär sig av sina misstag heter det ju ;) Starkt som tusan är det ju med sånna nötter (me dont like).



Kramis du fina

2010-03-01 @ 17:19:08
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ska kanske skriva klart innan man skickar iväg en kommentar......



Grattis till vinsten! Hoppas du blir nöjd :)

2010-03-01 @ 17:19:09
URL: http://johfam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0