Paul Smith for Evian



Har ni sett vilken snygg flaska!! Jag bara älskar den!!

Ibland är det bra att vara VIP.

 Igår när jag kom till restaurangen så stod det en flaska på bardisken och väntade på mig. Specialimporterad för speciella kunder. Finns inte till försäljning i Thailand.

Maken fattar inte hur jag kan bli glad för en flaska vatten. Han tyckte leverantören kunde komma med ett bra årgångs vin istället.

Om du själv skulle vilja ha denna limited edtion flaska designad utav Paul Smith, så kommer den att finnas på utvalda platser från slutet av november. NK i stockholm har den bl.a.



Min kommer att få stå på köksbänken och kommer att passa som handen i handsken (den dagen vi får bänkskivan).

Idag är jag hemma - VAB - Tess bidrar med kräksjuka...


Kommentarer
Postat av: Linda

Ser riktigt lyxigt ut, man kan ju låsas att det är vin:)



25 grader inne, jag skulle döööö:)



Kramar

2010-11-25 @ 09:46:31
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: Morfar Gustav

Ja tänk vad en bra ufomning kan göra mycket.Tror säkert att vattnet i den har smak av flaskans form och färg. Hoppas att Tess kryar på sig snart och att det ej smittar er andra, Kramar Morfar

2010-11-25 @ 10:59:35
Postat av: Li

Kan man inte fylla flaskan med vin då? ;O)

Den var riktigt fin.

Ush och fy för kräksjukan, hoppas hon blir frisk snabbt!

2010-11-25 @ 12:41:52
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Fia

Måste man pusta fönstren innan 1:a advent!!!! Gills det om de är putsade någon gång under 2000-talet? Fönstret i hallen blev putsat i sommar för första gången sedan de sattes i på 70-talet blev ett helt annat ljus.......

2010-11-25 @ 15:41:31
Postat av: Britta Bloggar

Åh härligt! VIlken snygg flaska!

2010-11-25 @ 21:57:21
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Therése

Verkligen jättesnygg flaska!

KRAM!

2010-11-26 @ 13:28:26
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0