Skolan ringde...

.... Tess mår inte bra. Hon har ont i magen och vill åka hem. Så det vara bara att hoppa in i bilen och hämta henne. Knäppte en snabb bild med iphone. Detta är vägen till skolan. Omringad av berg och gröna dalar.
 


När jag kom till skolan hade Viktor rast och blev superledsen för att jag bara hämtade Tess. Jag förklarade att Tess var sjuk och behövde åka hem och vila. Då sa Viktor att han oxå var sjuk och behövde åka hem och vara med sin mamma och inte vara med fröken.

Det är lite hjärtskärande att lämna en gråtande son på skolan men jag vet att han är okej så fort jag har åkt.

Nu är Maken hemma och VAB:ar.


Kommentarer
Postat av: Anna S

Hur är det med lilla T?

Hoppas hon inte blir kräksjuk!

Gud, jag hade aldrig klarat att lämna kvar den ena i skolan. Strongt gjort!

Ha en fortsatt bra dag finis!

Kram

2011-01-13 @ 08:15:55
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Louice

Nej vad jobbigt att hon inte mår bra. Hoppas hon kryar på sig snart.

Förstår om det var tufft att lämna kvar Viktor i skolan, jag hade haft svårt för det.



Ha en fortsatt trevlig dag och sköt om dig!

Kramar

2011-01-13 @ 12:26:07
URL: http://mrsfunkys.blogspot.com/
Postat av: Russin

Hej gums..



Men nu är det 3-4 bloggen jag är inne på som föräldrar fått åka till dagis eller skolor och hämtat krassliga barn.. :(



Krya på lilla söta T..



KRAM

2011-01-13 @ 14:34:21
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Jenny ♥

Hej Sara, åh vad glad jag blev över din kommentar för jag hade tappat bort dig också! Och tack för att du lugnat mig inför resan på flyget :)



Ska bli så härligt att få komma iväg till värmen! Det här är ju andra gången vi åker till just Ao Nang, men när vi var där förra gången så var Astrid så värmekänslig så vi kom inte riktigt ut på så mycket utflykter som vi önskat. Tipsa gärna om någon bra restaurang eller något som man borde åka och titta på - kanske inte som alla "vanliga" turister åker till, ett minne för livet :)



Många kramar till er och hoppas att lillskruttan kryar på sig snabbt! Kram Jenny

2011-01-13 @ 21:06:10
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0