Songkran - Det thailändska nyåret och min sista dag med min mamma

4 månader idag...

Tiden den går men det gör lika ont
. Jag saknar dig så mycket mamma. Jag vill inte att det ska vara sant. Jag vill vakna upp från den är mardrömmen. När ska trycket mot mitt hjärta lätta? Älskade mamma.

Vår sista dag tillsammans var den 13 april dvs Det Thailändska Nyåret - Songkran. Vi hade en riktig kul dag med många skratt och vi alla lekte som barn under vattenkrigen.

Vi var alla rörande överrens om att vi fick ett kanon avslut på eran semester, för samma dag åkte ni hem. Jag kommer aldrig att glömma vår sista kram! Det som idag känns lite konstigt är att jag under den här kramen var mycket nära till tårar. Jag fick bita mig i läppen. Jag tryckte till och höll kvar kramen längre än normalt. Det är jag i dag glad för att jag gjorde.

Några bilder ifrån våra sista timmar tillsammans

Jag och Mams i full action


Mamma tar chansen i akt och sprutar på Bosse när han fyller på sin vattenpistolen


Ingen går torr på det thailändska nyåret. Stackars turister som tror att de ska komma undan...hahaha


Vätskepaus

Vi hade riktig kul!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka härliga bilder stumpan, skönt att ni fick en sån härlig tid tillsamman! kram kram

2009-08-27 @ 21:34:42
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: yo

härlig bild ;)

2009-12-29 @ 21:02:41
URL: http://yosirinan.webblogg.se/
Postat av: yo

härlig bild ;)

2009-12-29 @ 21:02:44
URL: http://yosirinan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0