Midsommarfirande i Krabi

 
(bild lånad från odla.nu)

Idag är det midsommar och för oss här borta på andra sidan jordklotet så är det en helt vanlig fredag.

Imorse så skjutsades dottern till skolan och sonen till barnflickan på stranden. Jag åkte därefter till Gift´s som är ett trevligt ställe med supergott kaffe. Jag och min kanadensiska väninna brukar träffas där före vi åker till yogan.

Nu sitter jag på kontoret, nyduschad efter ett härligt pass yoga (börjar gilla det mer och mer bortsett från "up-dog, down-dog"), ny äten (blev en Pad Thai Goong) och snart kommer min personal med lite nybryggt kaffe.

Ikväll blir det fredags-beach volleyboll och därefter ska hela familjen åka hem och äta tacos. Tror faktiskt jag ska slå till på stort och låta kidsen få lite godis, trots att det inte är lördag. Det är ju trots allt midsommar ;)

Glad midsommar alla nära och kära!
Någon nubbe eller sill behöver ni inte äta/dricka för mig. Däremot så tar jag gärna ett gäng jordgubbar eller ännu bättre jordgubbstårta!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill bara önska min kusin en glad midsommar :) trots att ni inte firar det på denna sida av klotet

2009-06-19 @ 21:01:12
Postat av: Anna

hoppas du hade en härlig midsommar där borta :)

vi hade en härlig dag härhemma, fullt med lekar, god mat och så lite sång :) kram kram

2009-06-20 @ 10:24:49
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0