Försov oss

Imorse vaknade jag klockan 08.00, alla sov och jag insåg att vi var rejält försenade. Normalt sätt så åker vi hemifrån 08.15. Jag tänkte för mig själv, ska jag stressa och ändå komma försent. Eller ska jag ta det i lugn och ro och ändå komma försent. Jag gjorde ett mellanting.

Jag hade nog en inre stress eftersom jag inte upptäckte punkteringen på bilen fören jag lämnat Tess på skolan. Det är tur att vi har så hjälpfull personal som man kan ringa till i nöd. Mann och Wahead kom efter några minuter, bytte till reservdäcket och sa att nu kan du åka till restaurangen. De tog med sig däcket med spiken i för att fixa det. Sedan kommer de hit och byter igen. De är mina små hustomtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0