Attbaravarasara

Attbaravarasara är ett mycket bra bloggnamn tycker jag.
Personen bakom bloggen är en underbar kvinna med ett stor hjärta! Titta bara vad söt hon är som tänker på mig:



Inte trodde jag man kunde finna så snälla och underbara människor från lite bloggande :)
Ni ska bara veta hur paff jag blev när det kommer fram en trevlig man, på restaurangen, och överlämnar ett paket till mig och hälsar från Sara.
Tusen tack Sara!!!

♥ 

Nu ska jag ta och diska och sedan låsa in mig på mitt rum för att slå in lite presenter åt morgondagens födelsedagsbarn - Viktor som fyller 3 år. Kan inte fatta att han har hunnit att bli 3 år. Jisses vad tiden går fort ibland.



Ikväll hade jag även tänkt att försöka ladda upp en liten kortfilm så ni kan få se Tess och Viktors dansuppträde. Se om YouTube och jag är kompisar ikväll eller inte. Det märker ni :)



Planen är även att jag ska ta en lite bloggrunda och hälsa på er alla. Jag har inte varit och "hälsa på" hos er på flera veckor. Är det inte lite märkligt att bloggandet kan ge en dåligt samvete. Jag känner mig som en dålig vän för att jag inte varit inne hos er. Får du oxå en sådan känsla ibland?

Kram på er,
Sara


Kommentarer
Postat av: Sara

Varsågod :)

Tänk så lite som krävs för att glädja nån annan...

Har för mig att du skrev något om den där chokladen för ett tag sedan ;) Du får gömma det för barnen..hihi



Vet du.. vi har hittat en resa i juni som vi förhoppningsvis ska boka. 18 000 för hela familjen (3 veckor). Direktflyg till Bangkok och sedan flyg till Krabi. Vill så gärna till både Krabi och Koh Lanta. Så tanken är att vi ska resa runt en hel del. Och vi måste ju helt klart testa din restaurang :)

Sen kommer jag väl ha tusen frågor om Krabi, var man ska bo, vad man ska göra där osv..

Nu får jag nog jobba vidare

Kram kram



2010-01-10 @ 14:05:47
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Vad gulligt av Sara till Sara :)



Kraaaaaaaam

2010-01-10 @ 19:50:48
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad gulligt av henne, tänk vad något som ses som självklart för oss här att köpa kan bli så uppskattat av någon annan. Känner precis samma sak då någon snäll släkting i norge skickar över lite norsk choklad.

Grattis i förskott till den blivande 3 åringen, Kramkram

2010-01-10 @ 20:20:39
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0