Mitt 10:e foto

Det cirkulerar runt bland många bloggar att visa sin 10:e bild på bloggen. Min var inte så rolig. En ganska vanlig händelse här hemma. Tess har börjat tappa intresset lite för det men Viktor fullkomligt älskar det fortfarande.

Att leka med Playdough!



♥♥♥♥♥

Här hemma händer det inte mycket just nu. Den senaste veckan har varit extrem varm och idag känns det som extremt-super varmt. Så för en halvtimme sedan stängdes dörrar och fönster och aircondition är på för fullt. Tess verkar ha druckit för lite vatten för hon mår inte bra och känns febrig.

Snart ska jag ställa mig vid spisen och laga middag. Kokt potatis, vit fisk och äggsås, mums säger hela min familj.

Kram 


Kommentarer
Postat av: Louice

Det är verkligen så kul att leka med playdough och Noah älskar det! Tyvärr är jag väl lite dålig på att ta fram det, får skärpa mimg vad det gäller det.

Hoppas ni får en härlig dag trots extrem värme. Kan tänka mig att man måste dricka mkt den här tiden. Blir barnen ofta dåliga av värmen eller klarar dem det bra?

Ha det gott! Kram

2010-05-08 @ 19:29:41
URL: http://mrsfunkys.blogspot.com/
Postat av: Mia

Sv: Jag har lärt mig alla funktioner ännu men hitills gillar jag den! Min dotter är sååå avis för hon vill också ha en. Jag har köpt skalen på www.tradera.se eller www.ebay.co.uk. Det finns säkert massor i Thailand?

2010-05-08 @ 22:17:31
URL: http://miaojulia.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Hur är det med den lille kissekatten. Hoppas den växer och blir stor. Kan tänka mig att Tess är överlycklig. Inte var dag mamma kommer hem med en katt ;)

Hoppa sni har en skön helg. Här hemma är det fortfarande höstväder. Kan inte fatta att det är maj månad...

Usch, jag är lite orolig att läkaren ska säga till mig att vi inte kan åka på semester. Håll alla tummar du har att det inte blir så. Behöver verkligen semester... Men det är bara att vänta tills ultraljudet, då ser de ju om bebisen växer som den ska. Det är ju det viktigaste!!

Stor kram till dig!

2010-05-09 @ 10:56:59
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Att baka med lera är fortfarande poppis här! :-)

Ha det gott så "hörs " vi mer sedan, nu måste jag tanka lillen :-)

2010-05-09 @ 19:45:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

mums säger jag med, jag älskar kokt fisk och äggsås, yummi.:)



kram igen

2010-05-10 @ 12:34:48
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0