Grow up!

Jag har så svårt att förstå dessa tjejer. Vad är de ute efter? Fler träffar på sin blogg? Tror de att de ska tjäna pengar på sitt skit de skriver? Hej - jag är i skolan. Sååå tråkigt. Tjing

Det som stör mig mest är att jag får dessa kommentarer när skriver om "Flood victims Krabi". När jag skriver om människor som förlorat ALLT! Några har förlorat alla sina familjemedlemmar, familjens hus och mark. Thailändarna lever generation efter generation i sitt familjehus och marken används tex för gummiplantage. Nu har de ingenting.

Då sitter dessa dryga, j-la tonårs tjejer och skicka dessa kommentarer?! Väx upp!!!


Skärp till er tjejer! Läs först och se om du har rätt målgrupp. Tack.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Helt sjukt! Just därfr jag är trött på att blogga, om man skriver om något intressant är det ändå inte många som läser det, och jag vill inte hamna i kategorin "bloggare" för många där är så omogna och själviska att man bara vill strypa dom. haha.. Förstår att du är arg. Inlägget var väldigt bra, sådant som blogg.se borde ta upp, och inte vart man kan köpa de nya hajpade jeansen or whatever. Jag hoppas att saker snart blir bättre där nere. Det är så lustigt att det händer så mycket här nere nu, i den här årstiden.

2011-04-09 @ 07:21:35
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Lottaplott

Jag reagerade starkt på dessa inlägg och skrev en kommentar men kunde inte skicka från min struldator.



Detta otroligt korkade tonårsbrudar ser inget värde i saker som inte är kläder eller smink. Riktigt skrämmande är det!!!



Tycker det var väldigt fint gjort av er att åka dit och hjälpa med det ni har möjlighet till.



/Lotta

2011-04-09 @ 08:23:23
URL: http://lottaplott.blogspot.com
Postat av: helena

ja, och om man nu TVUNGET måste tipsa om en tävling eller nåt annat.. så kan man ju kolla lite vilket inlägg man kommenterar på... Fast bäst är ju om man låter bli helt ;)

2011-04-09 @ 08:23:39
URL: http://pysen73.blogspot.com
Postat av: Angelica

Hej,



Jag har fått mig en tankeställare när du reagerade såhär. Jag vet att det är fel och att det är bättre att man kommenterar inlägg osv. Men många blir fakitkst glada över att man tipsar om tävlingar. Och det stod ingenstans där man kommenterar hos dig att du inte ville ha det, så jag ber om förlåtelse om du tog det hårt.



Men måste iallafall tillägga att jag inte tycker det är snällt att du skriver ut kommentarerna sådär och verkligen berättar hur sämst jag är som bloggerska? Där man kan se IP-numret och bloggadress och rubbet...

2011-04-09 @ 09:08:27
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Linda

Tycker det är otroligt respektlöst efter just ett sådant inlägg dom du skrev att tipsa om tävlingar och "dagens blogg".

Reagerade på det redan då jag skrev min kommentar att det var väldigt många sånna kommentarer dessutom.

Det minsta man kan begära är iaf att den som kommenterar läser inlägget först!

Massor med kramar

2011-04-09 @ 14:57:06
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Birgitta

Hon Angelica, vill hon synas eller inte? Tydligen bara om hon själv får diktera villkoren.

2011-04-09 @ 14:57:33
Postat av: christina

Hej Sara

Jag undrar om man kan göra något här hemifrån för familjerna.

Christina

2011-04-09 @ 16:51:18
Postat av: Anna

Lugn och fin gumman. Håller med dig fullt upp...men du vet att det inte är lönt att hetsa upp sig över tonårstjejer...tänker tillbaks hur fröken Sara var



Men håller med dig om att det är smaklöst :(

2011-04-09 @ 18:03:05
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Anna

och du...ett sätt är ju att lägga in så mnan måste godkänna inläggen först innan dom syns...så har jag det...då kan man rensa bort allt sånt!

2011-04-09 @ 18:04:14
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag håller med! Kan också bli otroligt irriterad på sånna kommentarer. Speciellt när man skriver inlägg om känsliga ämnen, det är bara respektlöst att ens komma på tanken att lämna en sån då. Jag har klart och tydligt skrivit att tävlingstips får lämnas i min tävlingsblogg (med en direktlänk dit - hur svårt kan det vara att klicka sig vidare liksom?!) och lik förbannat får jag massor med skräpkommentarer. Men dom raderar jag direkt! Usch! Och jag håller absolut med Birgitta här ovan!

2011-04-10 @ 00:59:58
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com
Postat av: ♥ Anna S

Respektlöst så det skriker om det!!

Dessvärre tror jag inte att dessa "bloggerskor" läser inläggen de "kommenterar" på. De sitter bara helt frenetiskt o copy & paste:ar sina "kommentarer" till höger & vänster för att synas och ev få nya besökare till sig.

Har sett att du fått ganska mycket sånt hos dig på sistone tyvärr.

Din fina blogg förtjänar bättre!!



Kramar från ett soligt Stockholm

2011-04-10 @ 09:35:10
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0