Hej hej,



Hur står det till?

Med mig är det bara bra. Ska inte klaga. Jag har två vackra barn som sov sött brevid mig i sängen. En tog sovmorgon och den andra vaknade tidigt och gjorde frukost till oss andra.

Tess var stolt. Hon hade gjort en smörgås och tagit fram min favorit dricka Coca-cola. Hon blev nog lite besviken när jag sa att jag hellre ville ha juice. Coca-cola till frukost känns inte som en bra start av dagen.

På dagens Att-göra-lista står det inget roligt. Ikväll ska barnen på yoga. Själv ska jag ta en runda med dammsugaren. Fy fabian vad jag tycker städa är tråkigt!

Thaiger han mår bra och verkar trivas. Han har redan hunnit kissa i våran säng, kissa i soffan samt bita av några ögonfransar som jag gjorde förra veckan :/




Kommentarer
Postat av: Carina

Hej själv på er där nere i värmen.

Idag var det svalt nästan nollgradigt men solen skiner så det blir väl varmare under dagen. Vilken busig liten krabat som inte vet vart toan ligger, men attans så söt. Jag ska också städa ikväll och håller med dig att det är jättetråkigt.



Ha en underbar dag och kramar i massor

Carina

2011-04-28 @ 07:44:29
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Han är så söt eran Thaiger :) Och jag gillar bilden när barnen letar han ;)



Och kräsen du är som inte vill ha cola till frukost .. lät ju som en bra start på dagen. haha!



Kram

2011-04-28 @ 08:23:48
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & gravid.

Oj då, inte bra att han redan kissar inne er kissemiss. Hoppas han slutar med det!

2011-04-28 @ 11:38:53
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi, han har hunnit med mycket den där thaiger fast han är så liten:)



Så du föredrar inte cola till frukost?;)



Ha en fortsatt bra dag (tillsammans med dammsugaren), Kram

2011-04-29 @ 13:38:52
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Louice

Vilken liten sötnos ni har skaffat er =) Riktigt fin är han.

Nej, Coca Cola till frukost är väl inte ngt man vill ha, åtminstone inte jag. Killarna skulle säkert vilja ha det om dem fick bestämma.

Hoppas helgen varit bra hitills.

Ha det gott!

Kramar

2011-05-01 @ 14:50:06
URL: http://mrsfunkys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0