Datakille

Har du,som jag, en Make som tror sig vara en fena på datorer och inte behöver någon hjälp??? Vi är utan internet.... igen... Internet leverantören var här i förrgår och fixade internet. Redan samma kväll hade min kära Make lyckats radera alla inställningar. Så pinsamt det kommer att bli när killen kommer tillbaka och gör om allt igen. Redan idag när min personal ( jag vägrar ringa) ringde bolaget så sa de glatt att problem redan är löst sedan 2 dagar tillbaks. Nä säger min personal. De har lyckats paja det igen. Det värsta är att jag själv är boven till det hela eftersom jag länge klagat på vår trådlösa uppkoppling. Maken skulle ju bara vara snäll och fixa det åt mig. Om 2 dagar sitter vi på flyget påväg till Peking :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Varför skyller du på stackars Stefan, han gör ju bara så gott han kan.

2011-02-16 @ 15:24:23
Postat av: helena

haha, då slipper du vara hemma när datakillen kommer då? ;)

2011-02-16 @ 16:16:15
URL: http://pysen73.blogspot.com
Postat av: Linda, 4 barnsmamma

Usch hatar teknik som inte fungera som den ska, oavsett vem som ställt till det:)

Hoppas ni får det fixat en gång för alla nu, Kramar

2011-02-16 @ 16:40:38
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: Maken

Här blir man uthängd till allmänt åtlöje minnsan :)

Känner bara att jag måste framföra det faktum att denna kommentar skrivs ifrån en perfekt fungerande trådlös internetuppkoppling i hemmet!!!

Kära fru - du om någon vet väl att jag aldrig skulle kapitulera inför en sådan här situation.

Härmed anser jag min ära som fixande man vara återupprättad :)

2011-02-17 @ 07:40:18
Postat av: Birgitta

Heja Stefan!!

2011-02-17 @ 08:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0