Hälsa mamma

Dagen tog verkligen en helt annan form än vad jag kunnat föreställa mig!

Inom loppet av några sekunder förvandlades min glada lilla spralliga tjej till en mycket arg och ledsen tjej.

Efter månader på sjukhuset somnade inatt vår vän Göran. När han vaknar så är kommer han vara hos min mamma.

Tess är så arg på mig för att jag berättade för henne vad som hänt. Hon säger att om jag inget sagt hade hon inte vetat om det och inte varit, som nu, ledsen. Hon vill inte lyssna, hon vill inte prata, hon vill ingenting. Det hon däremot gjort är att skriva det här brevet till Göran.



♥Vi kommer att sakna dig Göran ♥


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Vad sorgligt med Göran!

Hoppas han får vila i frid från sjukdomen nu.

Tänk att Tess reagerade så. Lite som Nattis gjorde när jag berättade om operationen. Hon blev arg på mig för att jag sa det just då. Jag förstörde hela hennes dag :(.

På tal om operationen så blir den tyvärr framflyttad nu eftersom hon är kräksjuk idag. Sååå typiskt.

Nu verkar det bli i mitten av mars. Suck.



Slut på elever nu.



Massor av kramar till dig

2011-02-14 @ 12:27:20
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Carina

Det är alltid tungt att missta nära och kära, men för den som är svårt sjuk vara en befrielse att slippa att ha ont.

Skickar varma kramar till Birgitta och er alla



Carina

2011-02-14 @ 17:29:26
Postat av: Louice

Ja det är inte lätt att förlora nära och kära oavsett om dem är sjuka eller inte. Ännu svårare är det kanske för barnen att förstå.

Tänker på er alla!



Sköt om er! Kramar

2011-02-15 @ 10:51:24
URL: http://mrsfunkys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0