Chihuahua

Jisses vad jag är dålig på att blogg.. Jag skyller på blogg.se! Om de bara kunde få fingrarna ur och fixa till den där lilla appsen för Iphone. Då hade problemet varit löst. Eller hur?!!??

Den dåliga förmågan att blogga kan oxå beror på att min Styvpappa Bosse och hans nya är här och hälsar på.

Eller att min Make är duktig på att sätta mig i arbete på kontoret.

Eller att jag är konstant trött och bara vill sova.

Eller att jag spenderar mycket tid på att försöka hitta den perfekta Chihuahuan, som jag sååå gärna vill ska bli en del av vår familj.

 
(Bilderna lånade från google)

Min Make är dock inte alls inne på samma linje....

Nu ska jag ta och packa ihop för idag. Ikväll ska barnen på barnkalas. Japp, ytterligare ett 4-års barnkalas på en veckodag. Kalaset är mellan 18-20. Barnen är väldigt förväntansfulla. Det är väl bara jag som förälder som tycker att man kanske borde lägga det i samband med helgen så barnen inte behöver vakna trötta till en skoldag.



Kommentarer
Postat av: Louice

Oh vad mysigt med en liten chihuahua. Om inte dem flesta i familjen var allergiska så hade jag gärna låtit en sådan liten sötnos flytta in hos oss. Hoppas maken din ändrar sig snart.



Ha det gott!

Kramar

2011-03-15 @ 15:03:03
URL: http://mrsfunkys.blogspot.com/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilken söt liten hund! det är klart att ni ska skaffa en liten voffsing :)

Kram

2011-03-15 @ 15:51:38
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Li

eller så tänker man att barnen gärna ska vara trötta i skolan så de orkar med allt roligt på helgen, i skolan har de ju fler dagar? ;O)

Skämtar bara, hoppas ni får ett bra kalas =O)

2011-03-15 @ 17:05:49
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Linda

Åå så söt, vi vill också ha en Chihuahua, eller ja det vet du väl redan så som vi höll på och velade i höstas:) tyvärr har vi ännu inte till 100% bestäm oss för om vi ska skaffa någon, det är ju så mycket som spelar in.

Lite speciellt med barnkalas mitt i veckan, hoppas dom vaknar pigga i morgon iaf

Kramar

2011-03-15 @ 20:29:31
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Rebecka

Du skulle nog gilla bloggen www.klackarnaitaket.nu, hon har 2 st chihuahuor :)

Rebecka

2011-09-12 @ 17:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0